Hoofdje van die van jou kan ik die van mij dan weer helemaal in terug vinden

@ pieteritus
Gefeliciteerd met je overwinning!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alhoewel Amor (wat er nu achter zit) ook niet heel makkelijk is)
.
. 
Calente schreef:Dankje zilverkenny!
Fargo: Calente reageert inderdaad ook met een sprong/beweging op zij. Ze gaat er verder niet echt vandoor, tenzij er achter haar iets engs gebeurt. Dan versnelt ze een paar passen, maar is makkelijk weer tot orde te roepen
). En dan wil ze er ook gewoon écht niet langs, tot aan steigeren/bokken en achteruit lopen toe. En als ze er dan voorbij is dan versnelt ze om er maar meteen zo ver mogelijk vandaan te komen. En dat ronde na ronde na ronde
.
. zilverkenny schreef:Hmmm.. die van mij is toch wel wat lastiger!
Ze is heel snel bang van dingen en dan gaat ze ook lopen knorren (dan noem ik haar altijd knorretje). En dan wil ze er ook gewoon écht niet langs, tot aan steigeren/bokken en achteruit lopen toe. En als ze er dan voorbij is dan versnelt ze om er maar meteen zo ver mogelijk vandaan te komen. En dat ronde na ronde na ronde
.
Maar op wedstrijd is ze meestal ietsje braver (nog steeds niet de ring rond te rijden zonder problemen), omdat ze dan gespannen is en dus minder op de omgeving let.
Maar sóms kan ze wel heel lief en rustig zijn. Als ik dan met haar stil sta en haar vast heb aan het halstertouw, of op wedstrijd met poetsen terwijl ze aan de trailer vast staat, dan kan ze zo van die half-slaperige oogjes krijgen. En dan is ze zo schattig.
y_bouwsma schreef:zilverkenny schreef:Hmmm.. die van mij is toch wel wat lastiger!
Ze is heel snel bang van dingen en dan gaat ze ook lopen knorren (dan noem ik haar altijd knorretje). En dan wil ze er ook gewoon écht niet langs, tot aan steigeren/bokken en achteruit lopen toe. En als ze er dan voorbij is dan versnelt ze om er maar meteen zo ver mogelijk vandaan te komen. En dat ronde na ronde na ronde
.
Maar op wedstrijd is ze meestal ietsje braver (nog steeds niet de ring rond te rijden zonder problemen), omdat ze dan gespannen is en dus minder op de omgeving let.
Maar sóms kan ze wel heel lief en rustig zijn. Als ik dan met haar stil sta en haar vast heb aan het halstertouw, of op wedstrijd met poetsen terwijl ze aan de trailer vast staat, dan kan ze zo van die half-slaperige oogjes krijgen. En dan is ze zo schattig.
Dit is zo net mijn Zilla -Obelisk x Caruso![]()
al hoewel soms het vermoeden heb dat ze dat steigeren en bokken soms ook wel gewoon in de bak doet als ze echt geen zin in werken heeft.
als ze dan op een gegeven moment door heeft dat ze niet gaat winnen loopt ze er -het zij dan wel diep beledigd- 'gewoon' langs.
dat doet ze dan een paar rondjes en kunnen we als nog lekker aan het werk.
. Vanavond kijken of we dit zo kunnen vasthouden.
. Bolero was zo braaf!