Leuk paardje ! Ook een alrounder zo te zien.Bas; oke! Lijkt mij ook wel lastig om een driedubbel door te komen, vooral met zo'n korte bocht om aan te rijden!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leuk paardje ! Ook een alrounder zo te zien.
Empress schreef:Ik heb gister weer met Ad gesprongen, twee rondjes. Eerste rondje foutloos 67,5 stijl en 10e prijs. Ging echt super fijn, hij liet zich goed leiden door mij en af en toe kwamen we iets kort uit maar sprong hij hem wel netjes uit. Was echt een fijn rondje met veel controle. Tweede parcours was progressief, heb hem ook echt op tijd gereden. Alleen hindernis 3 zag ik de afstand te laat dus toen kwam die te kort en tikte hij de balk mee. Erg domme fout van mijzelf, toch op tijd het parcours afgereden. Paar lange lijnen waar ik goed gas kon geven, hij ging als een raket maar kon m voor de sprong goed terug nemen. En een paar hele korte bochten die hij netjes uitsprong. Ben super tevreden, had ook een hele goede tijd was wel bij de eerste 3 geëindigd als we foutloos waren. Ben iig super tevreden.
Hoe gaat het bij jullie verder?
Ad krijg ik het water niet in.. Van de week geoefend op het cross terrein, maar hij wil er niet in. Plasjes en zo loopt hij gewoon door, en ook afspoelen is geen probleem.

met een zweepje, voltes er voor draaien en dan steeds iets meer de waterbak in. Niks werkte. 
2 fijne proeven met nog wel wat foutjes en slordigheidjes hier en daar. Maar zeer tevreden 188 en 189 en 2x 2e plaats.
Jammer dat jullie niet meer naar Drenthe gaan, voor Bas wel even lekker vakantie.
En wel jammer van je cc.
Nu officeel M1 startgerechtig haha
Heb de eerste pagina's gelezen, maar kan natuurlijk nog weinig zeggen over het karakter van deze merrie.. Ze stond stil sinds februari en kon nu opstappen en wegrijden en ben boven gebleven!
Vond haar erg looplustig en ze was wat kijkerig op zandgooiende kabouters (ofzoiets
) Met het hoofd was ze erg onrustig, zwaaien met dr hoofd en andere momenten volledig loslaten en fijn ontspannen.. Tijd voor een bezoekje van de tandarts dus 

Leuk leuk. Ziet er goed uit!