Afstammelingen Westpoint

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:42

Ja dat is mooi, toch beter dat we allemaal zo gaan, lijkt ook zo lelijk als we allemaal verschillend zijn :')

nickynicole

Re: Afstammelingen Westpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:17

Iedereen ook aan het genieten van de sneeuw?? Of toch niet..

Hier heeft alles 2 weken vakantie gehad. Ik heb alleen een buitenbak en die is door de sneeuw niet begaanbaar. Wel 2 zandpaddocks schoon gekregen, daar staan de paarden met ijzers iedere dag een paard uur in. Do en een oude merrie heb ik maar op de wei gegooid. Die hebben dus al 2 weken sneeuwpret :)

Deze week Do 3x aan de longe gehad. Gisteren een lesje in de binnenbak meegepakt. Knollie was super braaf, liep heerlijk. Vakantie heeft haar goed gedaan. Wel nog wat stug aan de voorkant maar dat komt wel weer goed. Zondag nog een wedstrijdje meepakken. Was te laat om af te melden (had ingeschreven met ander paard in het Z1) dus inschrijving om laten zetten naar L1.

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:21

En ook nog nieuws over de clinic.

Programma:
10 u verzamelen bij stal Broere
10:30 u Groep 1 les
11:30 u Groep 2 les
12:45-13:00 u (na het verzorgen van de paarden van groep 2) Meeting met Westpoint
Hierna nog wat na kletsen en het overhandigen van de cadeaus/bedankjes.

Ik had beloofd een fotograaf mee te nemen. Helaas kan zij geen toezeggingen doen ivm privé omstandigheden. Is er iemand die een back up fotograaf mee kan nemen?

En hoe staat het met de cadeaus/bedankjes?

uverla05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:01

Hoi hoi.
Pf wat een weer zeg .
heb wel kunnen rijden maar elke keer alles sneeuw vrij maken is ook niet alles.
ben nu aan het trainen voor de regio kampioenschappen

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:16

Pfff ik heb vanavond kampioenschappen;-) ben benieuwd zal het wel spannend vinden daar haha dus verwacht er niks van... Maar ik wil anders wel een bos bloemen gaan halen geen probleem... Hoe staat het met de foto's?

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:50

Hey iedereen :)
Veel plezier met de clinic, vindt het nog altijd jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Heb gelukkig in juli wel nog een clinic van S imon M. :)

Succes allemaal met de wedstrijden!

Ik heb vorige week een wedstrijd moeten laten vallen. Baby was met in de stal te gaan uitgeschoven (is een gewoon stalgebouw, dus geen ijs of sneeuw). Baby lag vast in de gang met zijn achterbenen onder de ijzeren plaat waar onze staanplaatsen zijn. Grote paniek natuurlijk, gelukkig geraakte die alleen er van tussen. Achteraf nog grotere paniek, meteen gedachten dat ik nog ene ging hebben voor een paar maanden op rust te zetten. Gelukkig mankte hij niet, heb wel osteo laten komen. Er zaten 2rugwervels vast en zijn hals was natuurlijk ook stijf.

Voor de rest ben ik woensdag van mijn merrie gevallen. Effe quote uit ander topic
Gisteren ons Quana in de les gereden. Was nog aant instappen aan de hand, kvroeg aan C van "moet ik ze eerst nog ies aan longe zette ofni?" En op da moment ging mevrouw omhoog en weg was ze.
Alé terug gepakt, ff aan de longe, kwas een kwartier aant rijden en kreeg wel ff spanning maar kon het terug laten afvloeien. Volgende wending ontploft die mij daar effe!
Echt ni op te blijven zitten, kweet ook ni volledig wa er gebeurd is. Laura zal da wel beter weten.
Kweet alleen nog da ik serieus de lucht ben ingezwierd en plat op mijne rug gevallen ben.
Direct terug opgestapt en 2min later kreeg die da terug ben der dan wel op blijven zitten. Maar mocht nimeer verder rijden van C dus terug aan de longe en daarna toch nog 5min kunnen "rijden"

Momenteel valt mijn nek nie te bewegen, schouders, ribben, onderrug doet allemaal zeer.
Seffens naar de dokter

twannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:47

Ik probeer er bij te zijn met de clinic om foto's te maken(als ik een auto mee kan krijgen), maar ik ben geen top fotograaf :')

Mijn jonge Westpoint staat nog in de wei/inloop stal. Wanneer ze op stal komt te staan krijgt ze eerst een make-over.

@E_D_E Oef.. beterschap!
De rest succes met de wedstrijden!

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:02

Dokter vreest voor een barst/ kleine breuk in mijn nek of rug.
Loop dus nu met een halskraag en mijn medicatie hebben ze maar nog eens verzwaard.

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:31

Jemig e.d.e. veel sterkte en beterschap.
Twann dat zou super zijn.

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:21

Hier ook weer wat nieuws.. Had de 19e onze eerste wedstrijd met Destiny, was echt een drama :7 ze vond alles eng, kon de ring niet eens rond.. laatste met 154 :=
En zo net onze tweede wedstrijd gereden, gelukkig was ze nu een stuk meer relaxed. Had nu 176 punten. Misschien komt het ooit toch goed! :D

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:40

Natuurlijk condensa de aanhouder wint. En hoe vaker je van huis gaat hoe makkelijker ze worden.

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 10:38

Nog een paar weekjes;-) hebben er zin in;-) word vroeg aanrijden verwacht ik denk dat ik er ruim twee uur op rijdt haha

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 11:20

We worden tussen 10/ 10:30 u verwacht bij Kirsten. De eerste groep begint om 10:30 en de tweede groep 11:30 u. Lijkt me een mooie tijd.

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:48

Linda, hoe zijn de kampioenschappen gegaan?

Goede planning hoor!! Leuk! :)
Mijn wp'tje is ook weer aan het werk na de sneeuw, zit nog wat werk in maar hij is wel braaf in ieder geval! :D

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 18:15

ja anouk echt boven verwachting, ze liep enorm te sjouwen, had daarbij helaas wel spanning, maar was super tevreden;-) jammer genoeg was de jury minder enthiousiast en viel de plaatsing tegen 19e met 182 en 188 van de 28, maar toch 19e van brabant zo zie ik het maar haha;-)

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 21:21

Hey :wave:

Heb maandag mijn eerste scan van men hals en rug. En vrijdag dan botscan.
Kan gelukkig al terug rijden, heb de merrie nu terug 3x ongeveer gereden.
Zelf zit ik nog ni echt gerust op haar merjah... :)
Met mijne Baby ben ik maandag terug naar J. De S met geweest voor controle.
Hij vond hem al mooi opgeknapt en volgens hem ga ik er echt een goed sportpaard aanhouden.
Was wel blij met zo'n commentaar van niet zomaar iemand :D

Volgende week terug wedstrijd met Baby en ons Quana.

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 17:17

Mijn WP'tje vandaag: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Ondanks de sneeuw echt superfijn gereden en zo braaf, niet normaal, soms denk je wat een draak maar soms verbaast hij je ook weer hoe braaf hij eigenlijk is!
Denk binnenkort maar weer wedstrijden op gaan geven :)

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:21

Mooi Anouk!!

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 07:47

Ziet er goed uit anouk!!

uverla05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 08:20

Hoi allemaal afgelopen zaterdag regio gehad ging super bij c 193 maar helaas bij de ander 179.
Ik moet me afmelden(met pijn in mij hart) voor de clinic ben namelijk van de trap gevallen ben bont en blauw en lig al drie dagen op bed.

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 08:28

@ Uverla: Dat zijn nog eens punten (193). De andere jury dacht er dus anders over.. En niet zo handig van de trap vallen. Hopelijk knap je snel op. Enne mocht het toch nog lukken kan je altijd nog meedoen. Ik heb niemand als reserve staan dus.

uverla05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:39

nee ben er ook helemaal niet blij mee. mijn zusje rijd diamond nu wel dus dat scheelt maar kan niks optillen of gaan zitten

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:24

Uverla wat balen!! Heel veel beterschap dat je maar snel weer opknapt!!

Zijn jullie wp'tjes er al klaar voor? Mijne gaat de laatste dagen steeds beter, tijd om weer wedstrijd op te gaan geven! :)
Is er trouwens een mogelijkheid bij Kirsten om voor het rijden even kort te longeren?

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:38

Ja hoor helemaal klaar ervoor als ze niet te kijkerig is kan ik er alles mee tot aan een speelse wissel aan toe haha, maar helaas ziet ze vaak spoken en blijft dan erg gespannen helaas maar zal.met de jaren wel.beter worden hoop ik haha;'-)

Wie zorgt er voor de bloemen? Anders kan ik.vrijdag wel een mooi bosje gaan halen maakt mij niet uit zeg het maar;-)

Hebben er zin in;-)

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:35

Veel plezier met de clinic! :D

Heb zondag wedstrijd gehad met mijne Baby en Quana.
Quana was braaf met het inrijden tot er ene bovenop mij knalde mer echt letterlijk é.
Die kwam keidicht, Quana verschiet ervan, die knol verschiet van Quana en die sprong gwn bovenop ons.
Die knol zijne kop tege de mijne gehad en tegen mijn schouder, alles doet zeer op de moment.
En dan knalde hij nog eens tegen Quana hare kop. Proef ging over het algemeen wel, galop blijft moeilijk maar ze was toch nog 8ste
En den Baby, jah die blijft ons verbazen. Die loopt daar alsof die alle dagen op wedstrijd gaat.
Proef was vrij goed, ies uit galop gevallen. En zijne middendraf in galop gevallen merjah.
Die was nog 7de in L1 dan weten da we serieus wa punten laten vallen hebben met die fouten.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/860648_10200787496355958_1693604245_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/856340_10200787849284781_334978152_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/830444_10200787517036475_1766753624_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/382317_10200787685320682_1432397903_n.jpg