valt een last van mijn schouders
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mo0wtjee schreef:Vindt het er netjes uit zien steph
Vindt de foto's er fijner uit zien als het filmpje, het beeld vertekend daar inderdaad nogal.
't is echt een stoer paard om te zien
Chilli is vandaag voor het eerst rondom beslagen en ze was super braaf
Ja jammer van de filmpjes want op mijn pc zijn ze wel goed. Maarja die youtube hé
Mocht je de foto's er niet bij zien zou je wel denken: wat een raar paard 
Daan_Ordeal schreef:Ik vind Celo echt een leuk paard Stephtj! Ze loopt fijn![]()
Iedere keer als ik foto's van haar zie herken ik die blik van Orenda, erg grappig.
Laten jullie je paarden nu op ijzers zetten vanwege de keuring? Zou ik echt zonde van de hoeven vinden om het daarvoor te doen.
Ja die blik is echt om verliefd op te worden

ze begint ook steeds meer te swingen aan de longeerlijn.
Mo0wtjee schreef:Ja ben zondag wezen kijken
ze zag er echt goed uitze begint ook steeds meer te swingen aan de longeerlijn.
nog 5 dagen en dan is het zo ver, ben echt benieuwd hoe ze zich laat zien
Maarr eerst vanmiddag mijn examen, pff ik stress 'm echt
Ik ben ook benieuwd
Ik duim alvast voor je
En ook voor je examen
Go Go

De L1 moeten we eigenlijk wel uit, afgelopen weekend hadden we 1 proef 218 punten
rowo schreef:Wat leuk dat al jullie Rub'jes naar de keuring gaan. Mocht de mijne er nog zijn, dan doe ik eind dit jaar de IBOP
Overigens ga ik 19 juni toch maar L2 starten en dan 9 juli meteen door naar het M1. Ben benieuwd wat ze daar van gaat vindenDe L1 moeten we eigenlijk wel uit, afgelopen weekend hadden we 1 proef 218 punten
Ja Chilli en Celo gaan naar de keuring
Allebei bij de 4 jarige merries
Dus goed duimen voor ons
rowo schreef:Wat leuk dat al jullie Rub'jes naar de keuring gaan. Mocht de mijne er nog zijn, dan doe ik eind dit jaar de IBOP
Overigens ga ik 19 juni toch maar L2 starten en dan 9 juli meteen door naar het M1. Ben benieuwd wat ze daar van gaat vindenDe L1 moeten we eigenlijk wel uit, afgelopen weekend hadden we 1 proef 218 punten

).
Daan_Ordeal schreef:Rowo wauw dat zijn nog eens dikke punten! Gefeliciteerd
Mo0tjee spannend hoor, nu maar hard duimen dat je bent geslaagd!
Met Orenda gaat het heel langzaam steeds een stukje beter. Het zal veel tijd nodig hebben in ieder geval. Gelukkig staat ze lekker op het land en lijkt ze verder best wel happy
Goed laten genezen is de boodschap
Hoe oud is ze nu?