Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 21:21

romygic schreef:
Mijn paardje deed weer erg goed zijn best ondanks een week niet echt fijn kunnen trainen, hij had 206 en 200 punten en een 1ste en 2de plek *\o/*

Gefeliciteerd romygic, dat is weer een mooi resultaat!!

Xsander: nog wel gefeliciteerd met je winstpunt.

Titsia: Jammer dat je resultaat tegen viel. Kan me wel voorstellen dat je daar van baalt, maar een goed gevoel er aan over houden is wel zo belangrijk. Volgende keer is je plaatsing vast beter.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 18:17

Vandaag heerlijk in de zon gereden en toen ze buiten stonden nog even wat foto's gemaakt, alleen dit wou niet echt omdat de hond steeds achter ze aan zat te vliegen...
Afbeelding

Zondag weer een wedstrijd! de laatst binnenwedstrijd.. wie nog meer? :)

romygic

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 21:33

Hey Xsander, heerlijk he dit weertje! Ik ben vandaag nog op concours geweest, ging super had 217 en 219 :) Helemaal Happy! Zaterdag moet ik weer, ff druk maandje.. Allemaal laatste wedstrijden van competities dus is ff niet anders..

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 21:44

romygic schreef:
Hey Xsander, heerlijk he dit weertje! Ik ben vandaag nog op concours geweest, ging super had 217 en 219 :) Helemaal Happy! Zaterdag moet ik weer, ff druk maandje.. Allemaal laatste wedstrijden van competities dus is ff niet anders..

Wat een punten rijd jij zeg!!! niet te geloven, super!!! +:)+ mag je nog wel L2 blijven? haha

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:22

Romy pfieuw wat een punten!!! Kan ik enkel jaloers op zijn :D

Ik moet zondag ook weer, en dan nog in een serieus enge piste, lees: eerst een vuilbak, dan een rooster, dan een hok, dan een ingang waar de paarden doorkunnen, dan een tuintje die volstaat met gekleurde houten paaltjes en een een mega groene serre, en daarachter zitten nog speelse hertjes die geregeld op en af crossen... Heb er zondag nog op staan kijken menig M2 paard schoot alle kanten op, en dat moet ik doen met mijn hyper Flo'tje? :D Ben er gisteren voor de tweede keer gaan oefenen, en toen was er een man in de tuin zijn gewassen aan het sproeien, nja dat was eng eng eng!!
Morgen daar nog is gaan trainen en dan maar hopen dat het zondag iets of wat lukt...

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 10:35

Heel veel succes Titsia zondag!! Meer dan je best kunnen jullie niet doen toch?! Anders leert ze er vast ook wel weer van.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 11:51

Romy ik ben al lang blij als iets of wat mijn oefeningen ga kunnen afwerken hihi. We gaan straks eerst even lekker het bos in voor een halfuurtje en dan op de enge piste oefenen :Y)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 15:15

@romygic is die hengstenshow al geweest?!
Ik zou hem namelijk wel eens in het echt willen zien haha maar zie nu pas dat berichtje staan :Y)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 15:28

Mijn broer zei iets van dat hij niet meer ohz werd getoond kwetsuur?? Klopt dit? Of was hij mis van hengst?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 15:58

Ik heb het al gevonden, team Nijhof, zat. 9 april 14.00

Wat bedoel jij precies met die zin Titsia.. haha ik kom er niet uit :P
Moet natuurlijk wel zeker weten dat Flo er ook bij is.. anders ga ik gewoon even bellen of hij geshowed word. want anders ga ik daar geen 2 uur voor rijden :P

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 16:06

Ohja met mijn Vlaamse praat :P
Mijn broer heeft ook paarden, vnl voor de fok, hij zit geregeld in Duitsland, en hij zei me onlangs dat Florencio toen niet onder het zadel werd getoond omdat hij een blessure heeft? En dat hij enkel nog aan de hand ging getoond worden? Mag toch hopen dat hij fout was van hengst?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 16:30

oohw dat zou jammer zijn.. klopt wel dat je er de laatste tijd niet echt meer iets van ziet.
denk dat ik ze tegen die tijd maar gewoon ga bellen :) dan weet ik het zeker!

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:44

Hoi Kaaaren, zie dat je het al gevonden hebt over de hengstenshow. Ik ga ook even kijken, wilde idd ook eerst bellen of ze hem wel lieten zien anders ga ik ook niet heen. Mocht iemand het wel weten dan hoor ik het graag. O mijn Florencio was vandaag weer 1ste met 197p hihi en hebben de bokaal gewonnen.. Titsia en xsander veel succes morgen!!

badtothebone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:55

Hij heeft geen blessure hoor!
Hij is super te pas.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:05

romygic schreef:
Hoi Kaaaren, zie dat je het al gevonden hebt over de hengstenshow. Ik ga ook even kijken, wilde idd ook eerst bellen of ze hem wel lieten zien anders ga ik ook niet heen. Mocht iemand het wel weten dan hoor ik het graag. O mijn Florencio was vandaag weer 1ste met 197p hihi en hebben de bokaal gewonnen.. Titsia en xsander veel succes morgen!!

Dankjee! Misschien zie ik je morgen nog wel! je weet wel hoe mijn paardje eruit ziet toch van de foto's?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:11

Hoe weet jij dat eigenlijk zo stellig badtothebone? :o

ik ga anders toch even bellen haha :+

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 14:02

Ik ben per pb alweer helemaal op de hoogte gebracht..

dus ik ben er bij in Geesteren, Toevallig hebben mijn vader en zusje een kart wedstrijd in oldenzaal die zaterdag..
dat brengt mij al mooi wat km naar het noorden *\o/* toch een heel eind vanuit Eindhoven!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 14:20

Ben net terug van wedstrijd.
De proef ging echt super! lekker woorwaarts, en het ging allemaal echt lekker.
195 :)

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:16

Iedereen weer gefeliciteerd met de super punten.... de Flo-tjes gaan goed!!!

Ik Florencio vorige week nog in Tolbert gezien, maar daar werd hij alleen aan de hand getoond. Hij zag er overigens nog wel goed uit <3

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:50

Karen pb? ;)

Iedereen weer toppunten gereden, proficiat!

Ook wij hebben de enge piste overleefd! Aangezien ik als een van de eerste moest aantreden kon ik weer wat oefenen in de ring zelf, wow wat werd ze groot, neusgaten wijd open, snurken, blazen... Ik zag het even niet meer zitten. Gelukkig kalmeerde ze snel. Proefje ging echt supergoed! Ze ging overal netjes voorbij, even kleine miscommunicatie bij de rechtergalop, ze was wat moe dus tikte heel eventjes aan (ze heeft wat schrik van de zweep) onmiddellijk staart tussen de benen en een klein bokje, net als een wissel :Y) Maar we hebben 180punten bij elkaar verzameld, 20 meer als vorige keer en een 8ste plaats van de 18deelnemers (wat bij ons dus belangrijker is als de punten haha!)

Vraagje: in een B proef bij jullie op hoeveel onderdelen krijgen jullie punten? Als ik zie wat een nette proef ik nu gereden heb en maar net 180punten gescoord heb, vraag ik me af hoe jullie ooit aan winstpunten komen :P (ofwel durven ze bij ons geen punten te geven :Y)

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:53

Tja Titsia, vind het moeilijk te beoordelen als ik de proef niet heb gezien... Xsander ben helemaal vergeten te kijken naar jouw Florencio vandaag!! Zo dom!! was mooi aan de klets en toen helemaal vergeten!! Kaaaren ben wel benieuwd naar je Florencio nieuws.. Zag iets van Pb?? Staat er iets in over de hengstenshow?? Ben wel benieuwd.. Ik ga namelijk ook alleen heen voor Florencio..

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:18

Iedereen weer gefeliciteerd met de uitslagen!
Ik heb vandaag ook weer lekker gereden, nu met de lessen begint er al goed vooruit gang in te komen!
Vandaag even rustig aan gedaan want ze heeft vrijdag haar entingen gehad.
Laatst bijgewerkt door petraaken op 28-03-11 08:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek bericht aangepast.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:04

Romy maar het is bij "ons" algemeen bekend hoor van de weinige punten, je kan hier makkelijk 1ste staan met 180punten en dan heb ik het echt over superproefjes, onze juryleden zijn dan ook mensen die geen cursus hoeven te volgen. Per club moeten er vier juryleden op 4zomerwedstrijden aanwezig zijn, en je kan zelf aangeven tot welke klasse en of groepsdressuur, tot en met L2 kan dat hier makkelijk. Als ik bv L1 start mag ik tot die proef jureren etc
Ga mijn camera eens terug naar de winkel brengen, want krijg de filmpjes niet op pc gezet... Dan mogelijk jullie eens oordelen ;)

Karen tuurlijk nieuwsgierig ;) aha, en ook ohz? Of enkel aan de hand?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:09

Dat ga ik nog eens na vragen Titsia :)

sofiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:17

Echt apart dat ze allemaal wat van elkaar weg hebben zeg!! De vader is zoo mooi