Lekker dat de jouwe zo fijn gaat heerlijk!
Ik heb wat dressuur gereden (zijn we niet goed in
) T is zo moeilijk om dat lange eind een beetje bij elkaar te krijgen.... Ik heb ook wat gesprongen. In het parcours kwamen we moeilijk door de dubbel sprongen dus dat thuis geoefent. Hopelijk scheelt dit.
Zondag rij ik mijn eerste B SGW idd in Wieringerwerf.
Echt gaaf en heel veel zin in.
Alleen voelt Red net niet helemaal goed, er is niets te zien maar hij voelt van uit de rechterschouder niet helemaal top. Morgen kijkt de stal masseuse er even naar.
Even rustig aan tot zondag.
Woensdag uitslag van het 2de bloed onderzoek om te horen of zijn leverwaarden weer oke zijn.
vandaag alleen met hem het amsterdamsche bos in geweest, heerlijk. superbraaf alleen en ook de doorwaadbare tot borst hoogte deed hij braaf.
Benieuwd naar de rest.

dat ik noooooooit had moeten stoppen. Ze liep zo mega stijf en er was gewoon amper buiging te zien in haar achterbenen. Echt vreemd dus schrok me rot en ben meteen afgestapt. Aan de hand was er niks te zien. Instructeur erbij gehaald en paar meiden van stal, maar het was echt gewone stijfheid. Heeeel vreemd. Ben er weer op gestapt en na een paar rondjes voelde ik haar steeds soepeler gaan lopen en wilde ze zelf weer wat nageven, terwijl ik alleen teugels op maat nam en niet eens wat vroeg.
Wel flink balen van alles, zit nu een week thuis en daar kan ik eigenlijk niet zo goed tegen.
was ik echt
Volgens mijn fysio zit ik met 2 weken weer op het paard en gaat het heel goed met herstel. Ik heb een doel voor half oktober, de fysio werkt met doelen per week. Deze week moet ik fietsen en zonder krukken lopen in huis, dat is gelukt