Ik ga van het weekend kijken ben erg benieuwd naar Frodo.
Fiebie
Geplaatst: 26-03-10 16:06
essiesilly schreef:
hoeraaaa gister avond om 11 uur is er bij mijn oud collega een maestro veulen geboren, een hengst met veuhll wit haha (heeft de moeder ook) ik ga volgende week bij m kijken o ja hij heet frodo
haha, grappige naam! Leuk, ben benieuwd. Foto's?
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 19:28
heee jes! ik ben ook benieuwd, leuk hoor ik moet nog een paar weekjes wachten op de kleine
fiebie ik zal vragen aan haar of ik mag maken/op bokt zetten
nikita blijft bij twan fay maakt daar reclame voor maestro en judith is een kei in veulens opvoeden
Fiebie
Geplaatst: 09-04-10 12:49
hildatje1 schreef:
nikita blijft bij twan fay maakt daar reclame voor maestro en judith is een kei in veulens opvoeden
Dat is mooi! Lente gaat haar dan gezelschap houden van het weekend Ze is nu hengstig, dus morgen gaat ze er waarschijnlijk heen...
Motje
Geplaatst: 10-04-10 10:32
Het is alweer even geleden dat ik hier in dit topic heb geplaatst. Vorig jaar zat ik zelf nog in spanning op mijn Maestro veulen te wachten. Nu is ze alweer bijna 11 maanden en vond het wel leuk om even fotos aan jullie te laten zien. Enjoy is een MaestroX Metall. Ze staat in de opfok en begint nu een 'naarling' te worden. Verder is het echt een schat van een beest, en kan ik niet wachten tot ze straks 3 is. Ben erg benieuwd hoe ze het onder het zadel gaat doen.
Enjoy 10,5 maand
Hoofdje Enjoy 10,5 maand
Enjoy 8 maanden
Enjoy 4,5 maand, op naar de opfok!
Enjoy 4 maanden
Wat gaat de tijd toch snel...
Voor degene die vorig jaar een veulen van hem hadden, hoe doen die van jullie het en hoe zien ze er uit op dit moment?
Geen naarlingen van Maestro, heb er wel een paar gezien bij Belvedere. Zitten heel veel leuke tussen. Nog lang niet zo 'volwassen' moet ik eerlijk zeggen. Maar goed: what's in a picture...
Over ruim 2 maandjes een veulentje van Maestro. Erg spannend... En de andere merrie staat nu bij belvedere om geinsemineerd te worden met Maestro...
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-10 15:45
so die 2 laatste foto s zijn gaaf motje!!
hier geen maestrotje dit jaar, maar oud collega heeft een hengst en pensionklant ook
Als kleintje was het best een flinke dame. Inmiddels is ze de kleinste van de merriegroep, maar toch niet de jongste. Wellicht een laatbloeiertje? Dr kan in de komende 2 jaar nog zoveel gebeuren. Ze is in ieder geval echt superlief, echt een kroel. En daarom heb ik ook bewust voor Maestro zijn karakter gekozen omdat de moeder nogal druk en rillerig is. Moeder is een Metall X Amor.
Is jouw merrie zo druk Motje? Hmm.... Ik wilde Voluum dit jaar misschien laten dekken door Metall...
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-10 19:33
vrijdag op zaterdag heeft extra (de maestro die hier in de opfok staat) een vol zusje erbij gekregen!! bruin 4 witte voetjes en een maantje op haar hoofd
hildatje1
Geplaatst: 08-05-10 20:12
wij hebben vandaag een veulentje gekregen van Maestro :D:D:D