Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar wel super dat je dit dan hebt opgepakt en er vooruitgang in zit! Daar gaat wel even wat tijd in zitten.... maar dat wordt vast beloond! Oh ik begreep dat hij er dan vandoor was gegaan, nouja maar wat hij daar heeft gedaan is ook geen pretje. Ja dat is altijd afwachten of hij ver komt of niet.. hier eigenlijk precies hetzelfde, en het ligt niet alleen aan het paard want je kunt nog zo'n goed paard hebben, als de ruiter niet kan rijden wordt het ook niet wat. Maargoed.. daar kun je alleen maar achter komen door veel te trainen (met behulp van les). Dat hij in paniek raakt als je er af valt is wel vervelend, maar daar kun je denk ik weinig aan veranderen?!

Maar dat was mijn schuld, ik trok een korstje af, wat kennelijk pijn deed...

hij had opzich een hele mooie maat en kon redeijk goed bewegen maar kwa karakter vond ik hem niet echt leuk. het was ook wel jammer dat hij zo laat gecastreerd was want hij reageerde ook heel heftig op andere paarden. als je met iemand anders in de bak reed rende hij het liefst continu achter die ander aan. verder vond ik het geen mooi paard om te zien. verdere afstamming weet ik niet.