Ik wacht TROUW op Flyfly.............

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Soo_Shirley schreef:niemand iets over Flying Dutchman?
Of Our Day G?
(dravers)
flyfly schreef:Sorry , was vergeten te zeggen dat het om KWPN ,NSTg ,NWP , Sgldt , Sgrt paarden gaat. Geen ponies Friezen e.d..
RZDLover schreef:soo shirley, ik denk dat Fly Fly ze niet kan vinden, het zin namelijk dravers en volgens mij heeft fly fly alleen info over Nederlandse warmbloed paarden en wat duitsers en franse (KWPN'ers). Zijn het hengsten die jij zoekt?
Eliene schreef:Zou iemand mij kunnen helpen aan foto's/info over familie van mijn merrie Eliene (86.3050, elite sport)? Haar afstamming is Ureterp, 345 STB (v. Nova Zembla (159 STB)) uit de merrie Renate (19131 STB, keur). Zij komt weer uit Folio (1351 Gldt, pref.) en Campa (28941 Gldt, pref.). De moeder van Ureterp is de merrie Linda (7402 STB, ster pref.). Vooral een foto van Renate is heel welkom, kan ik eens zien of ze daar iets van weg heeft. We hebben Eliene nu bijna 10 jaar maar helaas waren alle naaste familieleden toen al overleden. Overigens heeft Eliene ook een volle zus, Diana, als iemand daar iets van weet hoor ik dat ook heel graag. Alvast bedankt!