Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Probeer een paar keer in de week naar hem toe te gaan.. Het is een schat! Als er teveel hengsten om me heen komen staan.. jaag ik ze weg.. Elliot en zijn maatje blijven dan braaf bij mij staan.. alsof ze het weten.. 

splenius schreef:Leuk weer al die foto's
Nog over hoe de upper-class paardjes onder het zadel zijn.
Ik ben erg blij met mijn merrie muts.
Ze heeft van half januari tot begin mei vrij gehad
vorig jaar zadelmak gemaakt en toen ongeveer 4 maanden gereden.
Nu net weer begonnen na 4 maanden vrij
En je gaat er gewoon weer op zitten als of je de dag ervoor nog had gereden
echt super braaf. En na 2 x in de bak gereden ben ik ook alweer in het bos geweest met haar dat vind ze heerlijk.
Ze is goed te rijden lekker voorwaarts.
En wat ik hoor om mij heen zijn de meeste upper-class paarden goed te rijden.
Ik zal van de week even een filmpje maken van het rijden.
Ze is wel heel braaf zo te horen!! Fijn dat ze het zo goed op pakt!
ik ben jaloers op hetgeen dat het zo makkelijk verloopt maar ik hou moed hahahahah
Ik heb 'm ook al eens flink zien bokken 

Sammie schreef:Upper-class blijft natuurlijk wel een hengst dus dat kind van 3 moet je niet te letterlijk nemenIk heb 'm ook al eens flink zien bokken
Hengstenhouders moeten 't wel hebben van de 'gewone' mensen hoor. Die brengen veel meer binnen dan de grote stallen die bij een hengst/hh blijven en dan flink veel korting willen. Of nog 'erger' ze hebben hun eigen hengsten
Lemon die van jouw lijkt aardig op die van mij
Maar het viel mij gewoon op hoe hartelijk ze zijn.. Daar mag menig ondernemer een voorbeeld aan nemen..
) en hebben toen ook gewoon gevraagd onder het mom van nee heb je ja kan je krijgen of we bij upperclass mochten kijken. 
Ach, maakt ook niet heel veel uit. Kom wel gelijk even foto's spammen. 

Mr_PLH schreef:ik was ook benieuwd naar de afstamming van de moeder, en ik heb het gevonden.
zie: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=116957
een merrie met heel veel bloed dus! Ik denk dat dat bij upper class ook wel een vereiste is, anders komt er zo'n tank uit.
Bovendien zie ik daar niks (login required). Ik houd 't lekker bij paardenfokken.nl. Veel duidelijker
Hij is een schatje.

Ruth_ schreef:Hoi iedereen!
ik ben al een paar keer wezen kijken in dit topic, en ik dacht laat ik ook maar eens een paar foto's plaatsen van onze net 3 jarige Upperclass. Hij heet DorusHij is een schatje.
![]()
2 weken terug, let alsjeblieft NIET op mijn schoenen, was een fotoshootje maar ik had geen zin in blauwe tenen. Achter hem trouwens zijn moeder, met als vader Elcaro.
Vorig jaar:
draf: http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... C_7639.jpg
Ruth_ schreef:@Clouwdy Dankje! Zijn ze allemaal hier van Upperclass vind ik. Jouw pup ook. Ze hebben allemaal zo'n zelfde vriendelijke uitstraling vind ik.