Nakomelingen van Upper Class

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline26

Re: Nakomelingen van Upper Class

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 19:06

@splenius
ik zou graag een foto van haar moeder willen hebben en eventueel broers en zussen. ze is van burania.
Ranya is niet haar officiele naam maar batavia. ik heb er alleen Ranya van gemaakt van ik mooier en ze luisterd er nu naar gelukkig. mag ik vragen waar jij vandaan komt? ik heb haar namelijk uit zuidland. hoop gauw haar moeder te zien, ben best nieuwsgierig!!

Ranya is 1.78 een paar weken terug nog gemeten. ze is erg leergierig en erg voorwaards.
groetjes jacqueline

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:19

Elliot staat ondertussen al een paar weken heerlijk op de wei te genieten met 8 vrienden :D Probeer een paar keer in de week naar hem toe te gaan.. Het is een schat! Als er teveel hengsten om me heen komen staan.. jaag ik ze weg.. Elliot en zijn maatje blijven dan braaf bij mij staan.. alsof ze het weten..

Hierbij de laatste foto's...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 07:58

@ Clowdy, wat zie je paardje er goed uit (wauw) tis echt een knapperd hoor en wat fijn dat hij ook nog eens hartstikke lief is , hou oud is hij nu ? ? hij lijkt ook echt wel een beetje op mijn paardje qua bouw .. toevallig heb ik verleden week nieuwe foto's gemaakt ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

splenius

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:38

Leuk weer al die foto's
Nog over hoe de upper-class paardjes onder het zadel zijn.

Ik ben erg blij met mijn merrie muts.
Ze heeft van half januari tot begin mei vrij gehad
vorig jaar zadelmak gemaakt en toen ongeveer 4 maanden gereden.
Nu net weer begonnen na 4 maanden vrij
En je gaat er gewoon weer op zitten als of je de dag ervoor nog had gereden
echt super braaf. En na 2 x in de bak gereden ben ik ook alweer in het bos geweest met haar dat vind ze heerlijk.
Ze is goed te rijden lekker voorwaarts.

En wat ik hoor om mij heen zijn de meeste upper-class paarden goed te rijden.
Ik zal van de week even een filmpje maken van het rijden.

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 18:52

splenius schreef:
Leuk weer al die foto's
Nog over hoe de upper-class paardjes onder het zadel zijn.

Ik ben erg blij met mijn merrie muts.
Ze heeft van half januari tot begin mei vrij gehad
vorig jaar zadelmak gemaakt en toen ongeveer 4 maanden gereden.
Nu net weer begonnen na 4 maanden vrij
En je gaat er gewoon weer op zitten als of je de dag ervoor nog had gereden
echt super braaf. En na 2 x in de bak gereden ben ik ook alweer in het bos geweest met haar dat vind ze heerlijk.
Ze is goed te rijden lekker voorwaarts.

En wat ik hoor om mij heen zijn de meeste upper-class paarden goed te rijden.
Ik zal van de week even een filmpje maken van het rijden.

Hahaha... je merrie muts :D Ze is wel heel braaf zo te horen!! Fijn dat ze het zo goed op pakt!

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:26

@ Splenius idd super fijn dat het zo goed gaat met je merrie muts :+ ik ben jaloers op hetgeen dat het zo makkelijk verloopt maar ik hou moed hahahahah
Ik ga volgende week naar Lauw toe ik heb hem telefonisch gesproken over mijn monster en we kwamen aardig aan de praat en nu ga ik upperclass bewonderen en ik mag ook pictures maken ... ik vind zoiets altijd heel leuk , hij vertelde ook dat Upperclass zo makkelijk is in de omgang nou ik ben benieuwd .... ik heb er nu al zin in *\o/*

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:35

@lemon Leuk dat je Upper-Class gaat bewonderen! Ben benieuwd hoe het nu met hem gaat! Upper-Class schijnt inderdaad heel makkelijk te zijn.. Mara de Vries schreef eens dat als ze er een klein kind op zou zetten.. ze zo een paar uur weg kon blijven..

Leuk dat die hengstenhouders zo hartelijk zijn. Niet rot bedoeld.. maar we zijn maar 'gewone' mensen met een paard.. Bij van Norel werd ik een paar jaar geleden ook grondig uitgehoord over mijn Apollonios.. Vriendin van mij heeft ook een Apollonios en zij had een boekje met foto's meegenomen.. Ik vond dat zelf een beetje te veel van het goede.. maar eenmaal in gesprek wilde ze ALLES zien van onze paarden.. Echt leuk.. dat had ik nooit verwacht.. Heb niet eens een merrie.. dus ze kunnen ook niets aan mij verkopen..haha..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:41

Upper-class blijft natuurlijk wel een hengst dus dat kind van 3 moet je niet te letterlijk nemen := Ik heb 'm ook al eens flink zien bokken :=

Hengstenhouders moeten 't wel hebben van de 'gewone' mensen hoor. Die brengen veel meer binnen dan de grote stallen die bij een hengst/hh blijven en dan flink veel korting willen. Of nog 'erger' ze hebben hun eigen hengsten :D

Lemon die van jouw lijkt aardig op die van mij :D

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:52

Sammie schreef:
Upper-class blijft natuurlijk wel een hengst dus dat kind van 3 moet je niet te letterlijk nemen := Ik heb 'm ook al eens flink zien bokken :=

Hengstenhouders moeten 't wel hebben van de 'gewone' mensen hoor. Die brengen veel meer binnen dan de grote stallen die bij een hengst/hh blijven en dan flink veel korting willen. Of nog 'erger' ze hebben hun eigen hengsten :D

Lemon die van jouw lijkt aardig op die van mij :D

Je hebt gelijk dat ze het van de 'gewone' mensen moeten hebben... Alleen heb ik geen geschikte paarden... Lastig fokken met een ruin ;-) Maar het viel mij gewoon op hoe hartelijk ze zijn.. Daar mag menig ondernemer een voorbeeld aan nemen..

Mara zal het ook als 'bij wijze van spreken' bedoeld hebben.. Blijft toch een dier :D

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 11:41

@ lemon wat leuk! Lauw is inderdaad erg hartelijk. De merrie die ik rij staat er nu al voor de 3e x op gedekt te worden, wil niet helemaal lukken. (geen upperclass merrie ;) ) en hebben toen ook gewoon gevraagd onder het mom van nee heb je ja kan je krijgen of we bij upperclass mochten kijken.
Was erg leuk om papa toch eens in het echt te zien!
Veel plezier en ben benieuwd naar de foto's!

Mijn mini upperclass begint al behoorlijk te groeien.
Kan der tegenwoordig aaien, en ze geeft kusjes! haha ik ben dus helemaal in de wolken. Wat een verandering.

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 08:45

@ Sammie, haha alle upperclassjes uit dit forum hebben wel iets van elkaar weg vind ik .... echt zo leuk om al die foto's te zien
Ik ga deze week bij Lauw langs , zodra ik geweest ben doe ik de foto's natuurlijk gelijk showen

@ Clouwdy, nogmaals thanx voor je opbeurende woorden steeds .... heb gister een nieuwe foto van mijn draak kunnen maken hahahahah alleen met mijn telefoon dus helaas een slechte kwaliteit maar op deze HALVE foto vind ik dat je hem beter kunt beoordelen op die andere foto's lijkt hij een beetje lomp en log haha

@ Anniek, heb jij nog een hele jonge upperclass ? ?

Afbeelding

Afbeelding

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:18

Die van mij is van 31 maart 2010. Dus bijna 15 maanden.

'k ga vanmiddag in het zonnetje foto's van der maken. Maak elke maand foto's van der zodat je der groei kan zien. Je ziet al zo veel verschil met 3 maanden terug.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 17:11

Haha ben niet zo goed in tellen zie ik nu, morgen wordt ze 14 maanden. :+ Ach, maakt ook niet heel veel uit. Kom wel gelijk even foto's spammen. O:)
Afbeelding
Jammer genoeg wazig, maar hier zie je wel dat ze echt aant het knuffelen gaat.

Afbeelding

Afbeelding

Ze begint steeds meer ''paard'' te worden.

splenius

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:08

anniek_uc

Ze lekker groot
leuke jaarling ik hou wel van een bles

Rafiki8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:13

Ze zien er goed uit allemaal en al dat wit anniek_uc erg gaaf!

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:47

Ja ze is al aardig aan de maat aan het worden. Denk wel dat ze een grote wordt.
Vind het wit ook erg leuk, hou wel van behoorlijk wat wit.

Kimm_Baladou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 17:37

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 00:28

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:18

Ik blijf bezig :+ Bovendien zie ik daar niks (login required). Ik houd 't lekker bij paardenfokken.nl. Veel duidelijker :=

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:24

Sammie schreef:
Ik blijf bezig :+ Bovendien zie ik daar niks (login required). Ik houd 't lekker bij paardenfokken.nl. Veel duidelijker :=

Hahaha... dat is waar.. Vind deze site ook leuk omdat je er foto's op kan plaatsen..

Ruth_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:00

Hoi iedereen!

ik ben al een paar keer wezen kijken in dit topic, en ik dacht laat ik ook maar eens een paar foto's plaatsen van onze net 3 jarige Upperclass. Hij heet Dorus /3 Hij is een schatje.

Afbeelding
2 weken terug, let alsjeblieft NIET op mijn schoenen, was een fotoshootje maar ik had geen zin in blauwe tenen. Achter hem trouwens zijn moeder, met als vader Elcaro.

Vorig jaar:
Afbeelding
draf: http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... C_7639.jpg

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:19

Ruth_ schreef:
Hoi iedereen!

ik ben al een paar keer wezen kijken in dit topic, en ik dacht laat ik ook maar eens een paar foto's plaatsen van onze net 3 jarige Upperclass. Hij heet Dorus /3 Hij is een schatje.

Afbeelding
2 weken terug, let alsjeblieft NIET op mijn schoenen, was een fotoshootje maar ik had geen zin in blauwe tenen. Achter hem trouwens zijn moeder, met als vader Elcaro.

Vorig jaar:
Afbeelding
draf: http://i1126.photobucket.com/albums/l61 ... C_7639.jpg

Wow... wat een knappert zeg!!!

Ruth_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:28

@Clouwdy Dankje! Zijn ze allemaal hier van Upperclass vind ik. Jouw pup ook. Ze hebben allemaal zo'n zelfde vriendelijke uitstraling vind ik.

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:32

Ruth_ schreef:
@Clouwdy Dankje! Zijn ze allemaal hier van Upperclass vind ik. Jouw pup ook. Ze hebben allemaal zo'n zelfde vriendelijke uitstraling vind ik.

Ik zat inderdaad net te kijken naar zijn ogen.... ze stralen inderdaad iets bijzonders uit wat je bij veel Upper-Classen tegen komt.. Vind het altijd erg leuk dat een hengst zoiets doorfokt.. heb ik ook met mijn Apollonios.. al lijken ze qua uiterlijk niet op elkaar.. zodra je in de ogen kijkt herken je een bepaalde blik :D

Is die van jou al zadelmak?

Ruth_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 18:01

@Clouwdy Heb er toevallig gister voor het eerst opgezeten. Hij was erg rustig met zadel en alles erop ook. Hij kan zich ook wel opwinden maar dat is eerder uit kudde gedrag.
Dan ben je zo trots op je kleintje he. Drie jaar geleden leken die drie jaar nog eeuwen, maar je bent er zo.
Ik zou trouwens wel graag willen dat hij iets groter werd, hij is nu net 1.60 maar ik ben zelf 1.81. Z'n moeder is 1.63 en Up is 1.73 ongeveer toch?
Misschien wordt het een late bloeier... Laten we het hopen.