hahaVoorjaar doet ze goed denk ik!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha

Vooral na de galop,... dan wordt meneer knetterheet, want het liefst springt hij nog eens aan. Maar omdat hij dan zo heet is, weet ik zeker dat hij dan verkeerd om aangaloppeerd en mag hij dat niet totdat hij weer kalm en ontspannen is. Haha, dat vindt meneertje dan helemaal niet leuk
Vraagt nog veel aandacht dat stukje. Ook het stukje omgaan met Franco's heetheid vraagt weer veel rust van mij en de ene keer gaat dat erg goed en een andere keer weer wat minder. Als ik reageer op zijn hete gedrag is het hek helemaal van de dam. Als ik een pittige werkdag oid heb gehad, moet ik hem ook totaal niet gaan rijden, want Franco voelt mijn innerlijke onrust en reageert daar heel heftig op. Super leuk.... die ubergevoelige paarden.... maar als ze eenmaal rijden.... woehoe! 
Franco vindt daar geen donder aan. Op zich niet erg, want ik kan niet zo goed springen door mijn slechte onderrug. Maar een aantal weken geleden namen we balkjes mee in het drafwerk. Haha, eerst in hoge Spaanse passen er overheen, maar daarna kreeg hij de smaak te pakken. Merkte dat hij dat ook wel erg leuk vindt en ik daardoor ook!
Gister nog een rondje losspringen gedaan, vindt ie heerlijk en hij gaat gewoon door, ook als je stopt met drijven:)
Die van mij begint nu aardig de pootjes op te trekken met balken, deed ie eerst ook niet hoor! En die plastic dingen, daar doet ie al helemaal geen moeite voor! maar springen wie ie maar wat graag. Kun je ook los doen natuurlijk, is goed voor het opletten en de coordinatie en natuurlijk voor de afwisseling!
Het lijkt nu wat te stabiliseren, doordat de andere ruin eieren voor zijn geld kiest en uit de buurt blijft..