bastiaan02 schreef:Wat leuk dat je er weer bij bent Elise ! Gaat alles goed met je paardje?
Bas gaat echt lekker. Gaat echt super lopen en is bijna niet meer zo tegen de hand. Gewoon een leerproces geweest, denk ik.
Afgelopen donderdag heeft ie met mijn man gesprongen en dat ging best goed. De eerste manche was ie wel uitgebeld, maar daar kon het beestje niks aan doen. Mijn man vergat dat ie de hele driesprong over moest doen ipv de hindernis waar ie voor stopte. Zat een hele rare wending in naar de driesprong. Daar had al geen tempo genoeg meer, dus de laatste ging niet meer. De tweede manche ook dezelfde stop, maar wel goed uitgelopen. Bas heeft veel geleerd. Het was druk, muziek,bloemen,kraampjes waar ie langs moest, alles heeft ie gezien.
Zo'n crosstraining staat nog wel op de planning. Alleen zijn we afhankelijk van mensen die ook gaan, dan kunnen we meerijden. Zit nog steeds zonder vervoer.
Moeten ook even kijken. Capelle aan de ijsel is best dichtbij toch?
Evt. zouden we misschien nog wat andere mensen mee nemen. Bv. stalgenootje die wel een trailer heeft 
Val gaat lekker al weer 7 wptjes in het L2 in 4 wedstrijdjes dus mij hoor je niet klagen haha
Gaat allemaal lekker met ullie
Gelukkig