Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjarett schreef:Ik heb van het weekend een bruine uit een vos moeder gekregen, geen Charmeur hoor, daar moet ik nog even op wachten. Alles is mogelijk qua kleur, hier had de hengst geen vosfactor en was de kans op een vos volgens mij niet aanwezig omdat je voor een vos deze factor van beide ouders moet hebben.
Sjarett schreef:oprechte excuses als ik dit topic vervuil met een post die niet rechtstreeks gaat over een drachtige merrie van Charmeur.
Sjarett schreef:Dat vind ik wel een hele harde reactie in een topic dat al een jaar heel prettig verloopt. Ik heb niet het idee dat dit zo nodig is, maar oprechte excuses als ik dit topic vervuil met een post die niet rechtstreeks gaat over een drachtige merrie van Charmeur.
Ik kan me trouwens geen eerdere post in dit topic van jou voor de geest halen, dus wie is er nu raar bezig hier?
Thora schreef:Oh, was jij dat met die naam! Ik had hem ergens gelezen en ik baalde als een stekker, want ik wilde deze naam al zodra de merrie drachtig was vorig jaar. Ik had ook nog geen alternatief, maar ik zie om mij heen enorm veel Gaya en Gaia's opduiken (had ik echt niet verwacht). Ik wilde er eerst ook nog reina achter plaatsen (met -) maar daar zie ik maar van af. Wel toevallig hoor!