Ik ga rond maart wat fanatieker longeren, ligt ook een beetje aan het weer natuurlijk. En dan kijken hoe ze het oppakt, en rustig naar de keuring toewerken. Misschien dat ik er rond april/mei al op zit, maar misschien heeft ze nog wat tijd nodig en dan wordt het misschien wel na de keuring.. Ik heb geen haast, kijk gewoon wat de merrie aangeeft. Heb er wel erg veel zin in!
Hij is prachtig Laurie.. Ik heb nog geen idee wanneer wij gaan beginnen hij is best groot en ik wil hem wel de tijd geven om goed te ontwikkelen.
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-12 09:50
wat een gaaf koppie Laurie. Staat hem goed die korte manen, nu alleen die flossen nog uit zn oren
Anneloes1991
Geplaatst: 04-01-12 22:45
Wat een prachtknol Laurie! Inderdaad even oortjes scheren/knippen. Hij/zij heeft mooie kleine oortjes, dus zal er zeker van opknappen. Ik heb de mijne van de week lekker weer opgeschoren, dus staat er weer knapjes bij. Mijne gaat niet naar de keuring, heeft niet echt nut als ruin zijnde.. En erg spectaculair is tie niet Ik begin pas in mei met longeren (is van juni). Hij is nogal slapjes en denk dat hij veel tijd nodig heeft met alles. Heb van de week wel mooi hoofdstel voor m gekocht
Laurie
Geplaatst: 04-01-12 23:19
Wat voor hoofdstel heb je gekocht Anneloes?
Thanks. Wacht nog even met scheren, heb de messen gisteren weggebracht om te laten slijpen.
Scheren van de oren voor de keuring mag volgens mij niet meer. Moet zeggen dat ik dat niet erg vind, madam is heel braaf, maar kom vooral niet aan dr oren.
Nee klopt, mag niet meer. Maar hij ziet er erg goed uit Laurie, supermooi koppie zit er op! Ik heb van m'n vriend een Passier hoofdstel gekregen voor m'n verjaardag, maar die hangt nog mooi te zijn.
Laurie
Geplaatst: 05-01-12 19:33
Heb 'm vandaag maar even onder handen genomen met het grote scheerapparaat, ding maakt wel meer lawaai dan de tondeuse maar hij gaf er weinig om.
Weet niet wat voor merk hoofdstel. Maar no blings, wel wavefrontriem. Staat m wel super.. Maak wel een keertje een fotootje als hij hem in heeft. Durf meneertje nu eigenlijk niet te showen, want hij zit er echt niet uit op t moment Lelijke vacht en hij is zo slap en uit de kluiten gewassen.
Oh wist ik niet dat je oren niet meer mag scheren voor de keuring. Weer wat nieuws geleerd, maar even op mn oude stage vertellen, want daar doen ze het nog wel fanatiek voor de keuringen.