Haha ze was vanacht ook errug onrustig, maar ook hier nog geen veulen! Ik weet het echt niet meer... Ik denk dat ze hem er staks mooi uitgooit als niemand het in de gaten heeft! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haha ze was vanacht ook errug onrustig, maar ook hier nog geen veulen! Ik weet het echt niet meer... Ik denk dat ze hem er staks mooi uitgooit als niemand het in de gaten heeft!

Maar dat vind iedereen van zijn eigen fokproduct denk ik...
uiltje001 schreef:Dat waken sloopt een mens. Vooral als je om half zes smorgens weer bij je merrie staat, en uier voller is, en jij moet
werken. Uit fatsoen bel je dan maar later, dus je heb geluk gehad saskia! Elk uur op de telefoon kijken of er al iemand
gebeld heeft. Maar niks nada, nog geen veulen, weer zo'n nacht voor de boeg.
Dus hoop ik vannacht!
Ik hoop ook op zo'n mooi veulen, Sas en ik hebben het ook over de naam gehad. Iorrr is ons voor, dus weer iets
nieuws beginnen. Het lijkt erop dat de Zurich goed in de genen van schimmel heeft door gegeven. Als ik dan een vos krijg,
word hij/zij gelukkig snel wit, haha. Ik ben benieuwd naar je foto's iorrr.
Nou wachten op nummer vier.
dan moet je hem snel omwisselen met double trouble
knooopje schreef:hier dus nog steeds niks!!!!
maar wel een vol uier de melk spuit eruit,dus ik geloof dat het einde wel inzicht is!
spannend spannend