Nakomelingen Gomel-ox

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vickyyy

Re: Nakomelingen Gomel-ox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:05

haha.. ja.. als ie er bij staat is er niks mis haha.. dan zijn ze maatjes.. maar als ie nog in het land moet en zij staat er al.. of als ik ga rijden.. helemaal hupellen.. en dan zit je erop.. niks aan de hand.. dan werkt ie voor je.. eerste keer dat ik ging rijden ook.. toen ik hem net had.. dacht ik echt.. woow komt dit wel goed.. hij doet zo hyperactief.. ik zat erop.. en niks aan de hand.. haha.. ik zadel hem af.. en hij is weer hyperactief.. haha..

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 16:06

Enn daar was ze al!!!

Ben zo benieuwd.. Pas maar op...ik kom binnenkort midden in de nacht bij je langs en dan steel ik hem terug! haha

Vickyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:06

daar was het berichtje al van de nieuwe eigenaar!

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 16:07

Kom heb je ook nieuws over Ghalid? Over nieuwe gekke trekjes...

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:08

in het begin toen ik selesto en ghalid bij elkaar in het land deed gingen ze tegenoverelkaar staan met de halsen egt vet mooi gekruld en dan in een keer steigeren. heel mooi gezicht!

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 16:09

En daar hebben we zeker geen foto's van?!!! Knipoog Had ik wel willen zien!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:21

Meiden, volgens mij is dit meer iets om via pb te bespreken. Het heeft weinig met FA te maken.

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 16:22

Jup je hebt gelijk! Ik voelde het al wel die kant opgaan Lachen
Bij deze!

Nog geldt of er mensen zijn met een Gomel, of misschien wel een Sjakila... en hoe het daar mee afgelopen is.. om het zo maar even te zeggen.

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:12

heej! ik heb de foto´s op de computer maar hoe moet ik het in een bericht zetten...??? Verward

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:40

Afbeelding
hier loopt(nouja loopt...) Ghalid samen met mij andere pony selesto in de wei. Pling

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:43

Ik had ook een Gomel!
Foto's staan op mijn profiel!
Ze is nu verkocht omdat ik te groot voor haar werd.
Ze lijken wel op Gomel!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:38

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 03-03-24 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:15

Blijkt dat de volle zus van mijn Gomel ook op stal karima staat.
Voor foto's zie profiel. Zijn "zusje" is Gamiera.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:46

texelse schreef:
op de vereniging hier was ook een meisje die er een afstammeling van had, en idd, vreemd gedrag met opstijgen, wegschieten etc., maar ook super lopen. Die heeft bij het NRPS nog een keer een kampioenschap gehaald. Ze is er uiteindelijk Z mee geworden en heeft hem verkocht omdat ze naar de paarden overstapte. Het was een lief beestje, maar met een gebruiksaanwijzing.

Dat is vast Genesis geweest. Die was van een medelid bij ons op de ckub en gefokt door mijn vriendin. Daar heb ik dus inderdaad ook een aardig rondje op gecrosst. Ik stapte op de manege op en ze zeiden wel dat hij dan niet gemakkelijk was. Ik zat nog niet en hij wilde weg. Degene die hem vast had liet los en daar ging ik door de grote buitenbak....zonder beugels en was gelukkig zo bij mij positieve om niet aan de teugels te hangen. Alle manieren om er vanaf te komen gingen door mijn hoofd maar uiteindelijk stopte hij. Verder was het een braaf paard. Alleen weer niet gewend dat het zadel er van de andere kant af werd gehaald. Ik sta daar niet eens bij stil dat ze daar van kunnen schrikken.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:25

DendroFleur schreef:
Dat is vast Genesis geweest. Die was van een medelid bij ons op de ckub en gefokt door mijn vriendin. Daar heb ik dus inderdaad ook een aardig rondje op gecrosst. Ik stapte op de manege op en ze zeiden wel dat hij dan niet gemakkelijk was. Ik zat nog niet en hij wilde weg. Degene die hem vast had liet los en daar ging ik door de grote buitenbak....zonder beugels en was gelukkig zo bij mij positieve om niet aan de teugels te hangen. Alle manieren om er vanaf te komen gingen door mijn hoofd maar uiteindelijk stopte hij. Verder was het een braaf paard. Alleen weer niet gewend dat het zadel er van de andere kant af werd gehaald. Ik sta daar niet eens bij stil dat ze daar van kunnen schrikken.

Die heb ik nog als veulen meegemaakt. Zijn moeder was ook niet het meest makkelijke dier, kan ook zijn dat ze niet zo best zonder veulen kon. Ik heb een trainingsweek met haar gereden (weet haar voornaam even niet meer) Ze wonen "tegenover" Veltman van de Trudieshof en dat is weer de fokker van mijn pony.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 01:13

Stefke Kroone, als je tenminste degene bedoelde die op Genesis heeft gereden. Hij is gefokt bij Kloppenburg. Ze wonen namelijk beide tegenover Veltman want het zijn buren. En de moeder heette Corieto maar die leeft niet meer. Was ook wel een pittige merrie maar mijn vriendin vond haar echt heerlijk rijden. Heeft eigenlijk daarna het Corietogevoel niet meer gehad. Toch heb ik Genesis niet meegemaakt als een lastig paard. Hij had zo zijn gebruiksaanwijzing. Aan de andere kant was Stef ook erg makkelijk en maakte zich nergens druk om dus dat klikte wel.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 20:13

Dat ze kloppenburg heet weet ik, voornaam ben ik ff kwijt.
Ik heb Genesis alleen 1 week als veulen gezien en via haar wel een aantal verhalen gehoord. Ik woon bijna aan de andere kant van NH..

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:41

GvdT schreef:
Dat ze kloppenburg heet weet ik, voornaam ben ik ff kwijt.
Ik heb Genesis alleen 1 week als veulen gezien en via haar wel een aantal verhalen gehoord. Ik woon bijna aan de andere kant van NH..

Bert en Truus.

Sjakila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 19:06

Ik rijd ondertussen alweer een aantal jaar op Sjakila Lachen Nog nergens anders zo'n superpaard gezien [L] En ze zit heerlijk Ja
Het is bij haar wel echt nodig om er volledig ontspannen op te zitten, ander wordt ze hyper xD
Dat paarden hier [ze staat nog steeds bij dezelfde eigenaar] slecht behandeld werden kan ik me trouwens niet voorstellen.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 19:33

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjakila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 20:52

Sjakila is in de posts hiervoor een paar keer genoemd als de moeder van Ghalid, ook een Gomel..

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:34

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Clasine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:25

Hallo!

iets van 2 jaar geleden dat ik hier heb gepost..! Bloos!

haffie_fan schreef:
Ik rijd ondertussen alweer een aantal jaar op Sjakila Lachen Nog nergens anders zo'n superpaard gezien [L] En ze zit heerlijk Ja
Het is bij haar wel echt nodig om er volledig ontspannen op te zitten, ander wordt ze hyper xD
Dat paarden hier [ze staat nog steeds bij dezelfde eigenaar] slecht behandeld werden kan ik me trouwens niet voorstellen.

Ghalid heeft veel eigenaren gehad en dat heeft dus niets met stal karima(geboorteplaats) te maken. zijn fokker(es) is een (half) jaar geleden ook nog bij ons wezen kijken.

(Gaat nu trouwens super met ghalid, deze zomer gestart met wedstrijden en we zijn nu L1+4. ) Pling

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:28

.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:47

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt