Ik vraag me wel af waar al de broertjes en zusjes zijn gebreven van Eklips, Payton en Lugano.
Hopelijk komen er nog een paar langs hier.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

kikkygirl13 schreef:heey wat leuk!
Lijkt magic een beetje op de rest van de familie?
Wat is z'n/haar afstamming?
t word weer gezellig hier..
kikkygirl13 schreef:ohw hahaha.. wist ik niet, dat t een haflinger was..
Hij is gewoon simpel Lugano.
Rubinhio schreef:Hey, ik heb ook een Vaumirpa! Een haflinger en het is echt een superschat! Met papieren, alleen de vader is onbekend. Het is wat jammer, maar goed. Ik ben net een beetje aan het zoeken naar informatie over de fokker en ouders van bellamie en toen kwam ik hier terecht. Leuk om te weten dat vaumirpa een 'achternaam' is! Ik probeer een beetje te achterhalen wat haar vader is, maar goed. Daar gaat dan nog genoeg werk in zitten. Misschien is de moeder wel per ongeluk gedekt ofzo, maar ik hoop van niet. Mijn ouders hebben haar 4 jaar terug op een paardenmarkt gekocht.
Foto's van Bellamie Vaumirpa komen binnenkort op mijn profiel.
pandabeertje schreef:Inderdaad heeft Yvonda een mooi koppie
Rebecca heeft een wat hoekerig hoofd.
Ik denk dat er ruim 60/70 Vaumirpa's moeten zijn ongeveer uit de verschillende lijnen bij Cees
Er zijn ook nog wat papierloze friesjes bij uit Truuske.
Waaronder haar eerste veulen (een hengstje uit 1996 Otmar/Bart hij staat volgens mij nog in Hilversum ergens)
Na Just Millenium heeft ze nog enkele friezen gehad van de hengst Lolke
Naast de Vaumirpa stalnaam hebben de shets een eigen stalnaam omdat die van een combinatie van 3 eigenaren waren. stalnaam shetlanders: ... van de wilde orchidee
Yrrah schreef:pandabeertje schreef:Inderdaad heeft Yvonda een mooi koppie
Rebecca heeft een wat hoekerig hoofd.
Ik denk dat er ruim 60/70 Vaumirpa's moeten zijn ongeveer uit de verschillende lijnen bij Cees
Er zijn ook nog wat papierloze friesjes bij uit Truuske.
Waaronder haar eerste veulen (een hengstje uit 1996 Otmar/Bart hij staat volgens mij nog in Hilversum ergens)
Na Just Millenium heeft ze nog enkele friezen gehad van de hengst Lolke
Naast de Vaumirpa stalnaam hebben de shets een eigen stalnaam omdat die van een combinatie van 3 eigenaren waren. stalnaam shetlanders: ... van de wilde orchidee
Oud bericht, maar ik wil er tpch even op reageren.
De shetten hebben als stalnaam "Van de Wilde Orchidee". Is een van de (mede-)eigenaren toevallig Chris v.d. Kolk?
pandabeertje schreef:ja, ik ben wel benieuwd of ze de moeder op papier heeft.
Ik ken dit paard niet, maar ben wel benieuwd wat erachter zit.
Hopelijk reageerd ze nog terug.
pandabeertje schreef:Beter laat dan nooit Rubinhio![]()
Maar had je inmiddels via PB al gesproken.
Bellamie bleek v. Butterfly Vaumirpa m. Vienna van de Geestgrond te zijn.
Butterfly is dan weer een Bachelor NH (nrps rijpaard) uit Valery Vaumirpa (v. Nervus) de stammoeder van de stal van Cees van de Werf.
Ik zie persoonlijk die kwart rijpaard er niet in terug op de foto's in je profiel.