Harvin schreef: Maar Vin bleef op de handrem hij gaf mij het gevoel dat hij wel wilde maar niet kon. Heb 6 weken geleden een osteopaat laten komen. Hij zat een beetje vast dat heeft ze behandeld. En heb nu een paard zonder handrem. Alleen als hij iets moeilijk vind komt hij terug in tempo. As maandag word hij weer behandeld en dan moet hij helemaal goed zijn.
Wat lijken onze kinderen op elkaar he? Echt leuk, ik zal snel nieuwe foto's maken.
Vin wil nooit door de blubber lopen, hij kijkt dan ook zo van..... je denkt toch niet dat ik daar doorheen ga he.
Hoe zijn die van jullie op stal? Vin valt mensen die hij niet mag gewoon aan!!!!!!! Niet iedereen hoor maar hij vind bepaald mensen niet zo aardig.
Ben erg nieuwschierig of er nog meer overeenkomsten zijn.
Grappig dat handrem verhaal daar had ik dus ook last van tot de osteopaat was geweest
en inderdaad als ze iets moeilijk vind komt Timber ook terug in tempo. Ze is wel een beetje flegmatiek, maar 4 weken na behandeling van de osteo (Timber had echt mega klachten dus ik heb rustig aan gedaan) ging ik weer rijden.....handrem eraf en te veel paard onder mijn kont dan dat ik gewend was
Nu is de osteo 2 weken geleden geweest, maar deze week had ik niet zoveel tijd dus ben ik gisteren weer rustig begonnen met longeren. Ben benieuwd hoe het gaat als ik er weer opga.
Door blubber lopen vond Timber als baby wel een probleem maar aangezien ze bij mij overdag naar buiten gaan in de winter en onze paddock nogal zeg maar blubberig was is ze daar totaal van genezen.....nu is de paddock opgeknapt en droog maar ja rollen is veel leuker in de modder
Dat stal verhaal herken ik ook. Timber heeft soms een hekel aan sommige mensen. Ze heeft duidelijke voorkeur en als ze je niet moet dan doet ze heeeeel lelijk. En wat die mensen haar dan gedaan hebben.....ze mag je of ze mag je niet. Ze valt ze niet aan maar ze laat wel even merken dat ze niet te dichtbij moeten komen.
Timber heeft nog een vreemde trek, als ze zomers in het land staat mogen de andere paarden niet bij mij in de buurt komen, behalve dan de leider en haar mams maar alles dat lager staat vreet ze bijna op als ze alleen maar naar mij kijken, en als ze niet 123 aandacht krijgt gaat ze ook lelijk doen en maf met haar hoofd schudden. Dan houdt ze haar koppie scheef en begint te schudden, ziet er niet uit....maf paard
Oh ja en ze heeft mij goed afgericht, als ze ergens jeuk heeft wijst ze die plek aan door met haar koppie een zwaaibeweging naar die plek te maken en dan ga ik natuurlijk krabben voor d'r want dat is zo aandoenlijk.
Vind het heel leuk om te lezen dat nog meer Negro's van die trekken hebben want ik dacht al dat het bij hem vandaan moest komen. Ester, de moeder van Timber, is echt een goedzak en heeft niet van die maffe dingen als mijn zwarte draakje.
Die foto in je profiel trouwens Harvin......die met dat luik, één gezicht met Timber. Als je het witte stippie van zijn koppie zou halen zou ik zweren dat je mijn paardje op stal had staan....haha ik heb ook een buitenbox trouwens en Timber staat trouw in de gaten te houden wat er op het erf gebeurd.....ik zeg altijd als Timber de wereld niet in de gaten houdt vergaat 'ie