Het is echter wel een merrie die ik nooit helemaal zal begrijpen, de ene dag prettig te rijden en de andere dag geen land mee te bezeilen. Het houdt er wel de spanning in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
. wat voor camera heb je? ben ook wel geinteresseerd in het fotograferen.
groetjes 

aerdenhout1 schreef:Ik zal eens even een van mijn pensionklanten dit topic laten lezen! Die heeft ook een Haarlem. In dit geval geen zwarte en een vrij luxe type. Rijdt er nu Z1 dressuur mee. Heeft daarvoor M gesprongen.Ze zal het vast leuk vinden om foto's te plaatsen en mee te kletsen met al die Haarlem fans!
) Toen hij nog thuis stond samen met zijn zus, was zijn zus de baas en was er nooit een probleem. 

en doordat er eigenlijk alleen dressuur en recreatie ruiters op stal staan wordt je ook niet aangestoken met het "springvirus".
Ze is gelukkig nog niet uit de wei gesprongen.

!
.
. En ik vind het altijd wel leuk als hij wat fris is; hij blijft toch altijd goed te controleren.
.
. Verder loopt hij als een schaapje de trailer in en uit. Zo ga je nog eens makkelijk op stap met je paard
.
. meisje333 schreef:Nog even 2 foto's van Narco:
(al heeft Natasja dan een bles)