Goofke schreef:de Kennedy X Houston van Goofke heet idd Sammartina....
Ik heb vaak tegen je gereden in Siegerswoude. Ook met mijn kennedy, Unieta.
Ook zo'n draak, bokken en slaan.
Mischien weet je het nog wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Goofke schreef:de Kennedy X Houston van Goofke heet idd Sammartina....

Goofke schreef:idd, Minke toch?
Succes zaterdag, leuke paardjes allemaal op je profiel!

Ik hoop van de zomer op de streekwedstrijden te gaan springen
voor de afwisseling,ze vindt het onwijs leuk en heeft ook best een goede techniek jojo23 schreef:ik ga maandag mijn 2de oefenparcours springen met de kennedy,het eerste oefenparcours ging super,nu ik nogIk hoop van de zomer op de streekwedstrijden te gaan springen
voor de afwisseling,ze vindt het onwijs leuk en heeft ook best een goede techniek

Vajramani schreef:jojo23 schreef:ik ga maandag mijn 2de oefenparcours springen met de kennedy,het eerste oefenparcours ging super,nu ik nogIk hoop van de zomer op de streekwedstrijden te gaan springen
voor de afwisseling,ze vindt het onwijs leuk en heeft ook best een goede techniek
Kijk dat wil ik dus ook. Alleen op de streek.
Gezellig tegen elkaar.

Sambo schreef:Ik heb ook een Kennedy(x Rossini).
Super fijn en lief dier wil altijd voor je werken.
Ben er zo op gaan zitten en mee weggereden,ze leek wel zadelmak geboren.
Ze kan soms wat heet worden.
Springen doet ze ook fijn.
Het is echt een heel lief dier,ook op stal.
, totdat madam een keertje zo ging hangen dat ze onderuit ging. Daarna heeft ze het ook nooit meer gedaan. Heb je haar eenmaal voor je gewonnen dan heb je er een super-paard aan! En knuffelen kunnen ze als de beste!

Sambo schreef:Die staat bij Hengstenhouderij Arts-Bardoel in Haps Noord Brabant tel:0485-312793
pimmetje schreef:Mmm, herkenbare verhalen... Ik heb dus een vijfjarige Kennedy merrie. Ze heeft gelukkig geen losse achterbenen, wat je hier veel leest, maar wel een dier met karakter! Ze heeft in de jonge jaren heel wat halsters kapot getrokken, totdat madam een keertje zo ging hangen dat ze onderuit ging. Daarna heeft ze het ook nooit meer gedaan. Heb je haar eenmaal voor je gewonnen dan heb je er een super-paard aan! En knuffelen kunnen ze als de beste!

Nee, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een geschikte hengst voor mijn merrie en Kennedy vind ik altijd al een bloedmooie hengst om te zien. En hij heeft vaak ook prachtige, luxe nakomelingen. En als hij in een ander land staat, zal je diepvriessperma moeten gebruiken en omdat het om een merrie gaat die nog niet eerder veulens heeft gehad, vind ik dat te risicovol, vandaar dat ik me afvraag of hij (weer) verleast word. Maar weet misschien iemand zijn dekgeld? Ik kan zelf ook bellen, maar ik weet nog niet helemaal zeker of hij het word
Ben een beetje aan het oriënteren... 
Melina schreef:Hihi nee ik niet, maar mijn merrie welNee, ik ben een beetje aan het rondkijken voor een geschikte hengst voor mijn merrie en Kennedy vind ik altijd al een bloedmooie hengst om te zien. En hij heeft vaak ook prachtige, luxe nakomelingen. En als hij in een ander land staat, zal je diepvriessperma moeten gebruiken en omdat het om een merrie gaat die nog niet eerder veulens heeft gehad, vind ik dat te risicovol, vandaar dat ik me afvraag of hij (weer) verleast word. Maar weet misschien iemand zijn dekgeld? Ik kan zelf ook bellen, maar ik weet nog niet helemaal zeker of hij het word
Ben een beetje aan het oriënteren...

Melina schreef:Thanks, ben benieuwd of je erachter komt