tweetty, wat grappig dat jij ook bijna gaat starten, leuk paard heb je. Vobo is ook vrij eenkennig maar heel erg werkwillig. veel succes met je wedstrijden!
Ik heb net een paard gekocht, een ruin, de vader is Hollands golden boy en de moeder is zonvorstin. IK ben heel benieuwd of iemand ook een paard heeft met dezelfde vader en moeder, of heeft iemand een foto van zonvorstin. Het is een gelderse keurmerrie. Ik ben heel benieuwd hoe zij eruit ziet.
Probeer het eens bij gelderlanderhorse.nl die heeft vaak veel info. Je kan de fokker ook bellen, meer kans dat die een foto heeft of dat je kan gaan kijken dan hier op bokt.
ik heb een merrie (karlineke x modern). ze is 1.76. een zeer eigenwijs maar leergierig paard. ik ga in november M2 met haar starten. heeft iemand een foto van modern? of een broertje of zusje van mijn paard? ben nieuwschierig naar jullie ervaringen.
Onia , jij hebt ook een leuk paard , ziet er al goed uit , ze lijken wel heel erg op elkaar alleen heeft vlas 2 witte benen. Ik vind het leuk om te zien dat er nog meer nakomelingen van modern in de dressuur lopen. Bij ons verklaarde ze me voor gek dat ik met een tuiger dressuur ging rijden en nu hij al veel beter voor elkaar is vind iedereen het een leuk paard.
heel herkenbaar tweetty, bij mij waren ze ook verbaasd dat ik een tuiger kocht. Maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad hij heeft zo'n geweldig karakter en zijn spierontwikkeling gaat erg snel, hij heeft al veel meer hals en kont gekregen, ik moet gauw weer een foto maken..... Ik ben ook erg blij dat er zoveel familie in de dressuur uitkomt en dan ook nog op hoog niveau! Vlas lijkt inderdaad op Vobo ook allebei van hetzelfde bouwjaar. Is Vlas ook een beetje kijkerig op nieuwe dingen? Vob kan heeeeel erg schrikken en vervolgens loopt hij er heel stoer langs!
vlas is een echte merrie , ze kan zomaar uit het niets wegspringen en idderdaad nieuwe dingen. Ik ben benieuwd hoe ze het dadelijk voor het eerst op wedstrijd doet , een vreemd terein, ik ga begin februari onze 1e wedstrijd rijden. Het is voor vlas ook moeilijk om ontspannen te lopen, maar oook dat verbeterd steeds. De spiergroei gaat idd hard, ik zie het bij vlas ook heel erg. Hoe groot is vobo?
Dit is afgelopen augustus, toen we hem net hadden gekocht! Ik heb de vorige eigenaar gesproken en zij heeft een filmpje waarop de moeder van Moon, Zonvorstin staat.
Hai Tweetty, Vobo is 1.72m en nog groeiende... Vobo was bij mij erg braaf op concours ik hoop dat vlas dat ook is straks in februari. Yolanda: Moon lijkt ook wel weer op Vobo je kunt de familieleden wel goed herkennen qua exterieur. Hoe doet Moon het met rijden?
ja dat hoop ik ook. We gaan haar vandaag voor het eerst scheren , want het is net een teddybeer, dus waarschijnlijk wordt ze wit. ik zal wel een nieuwe foto plaatsen als het is gelukt
Ik heb een merrie van holland's golden boy zelf. Ze wordt nu 15 jaar en ze is 1.65m. Ze is met een vorige eigenaar Z2 dressuur geweest en ik ben op dit moment L1+ 9