ik heb een 2,5 jarige merrie van de mensinghe's rinaldo ( v kantjes ronaldo) ze is nu al 1.52m en groeit zeker nog, een beetje uit de kluiten gewassen dus maar toch een erg mooie pony
ik heb een half jaar een pony van Justice HR gereden(vv.Kantjes Ronaldo) toen hij bij me kwam was hij net gecastreerd en ingereden, 3 jaar oud en 1,42 hoog. mijn eerste dressuurwedstrijd reed ik een maand nadat ik hem onder het zadel had en reed direct 4 winstpunten, 2x een 1ste prijs en beste combinatie van de B dressuur. ben wat met hem gaan springen, vond ie superleuk maar was best heet. na wat oefenen ging het beter, heel veel ontspannen laag en rond rijden tussen het springen hielp geweldig heb 1 wedstrijd met hem gereden en had 1ste parcours een stop(mijn eigen schuld) 2de parcours foutloos, hij sprong ge-wel-dig!
hij is 3 maand geleden verkocht naar Hongarije, daar loopt hij op een landgoed(crossbaan weilanden en ontelbaar veel paarden) van een adelijke familie, ze hebben 3 kinderen die alle3 ook rijden, en aantal mensen in hun familie met jongere kinderen die ook rijden hij blijft dus altijd bij hun in het bezit!
aantal foto's:
groetjes!
petraaken