Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Urielle schreef:saska schreef:en ook urielle, mooie OO Sevens op je profiel, veel geluk met je zwangerschap![]()
Dank je wel
In mijn profiel staan in elk geval U2 van Stephanie, Uniseven van Angelique Roemers (niet op Bokt, 5e bij de PAVO dit jaar) en Volumia van Javayo hier op Bokt dus dat geeft wel een gevarieerd beeld!
En de mijne natuurlijk, die ook mooi gaat worden als hij straks gewerkt wordt
EDIT: en ik vergeet Ursel helemaal, ook die eigenares zit op Bokt(ben even de Boktnaam kwijt)
(en hoe durf je Ursel te vergeten
)

hij kan al en hoofd stel in en en dekje om
gr 

indriss schreef:Voordat je je paard door OO seven laat dekken,
Wist je dat oo7 zelf een luchtzuiger is?
En wist je ook dat heel veel nakomelingen van oo7 doen luchtzuigen?
Ik was ook eens heel verliefd op een oo seven veulen, ze was prachtig en mooi zwart. na een paar maanden begon ze met luchtzuigen. We hebben haar weer verkocht om die reden.
Zie mijn profoel voor fotos.Later ben ik erachter gekomen dat het heel normaal is voor oo7 nakomelingen. Ze doen bijna allemaal luchtzuigen.
Ik zou nooit een luchtzuiger willen fokken. Vandaar dat ik je deze info ff geef.
.
Onschuldig, maar soms wel irritant als hij niet los wil laten.
saska schreef:@ yojce: ik heb hem bekeken, mooi dier...
@ Rijan: veel succes met de koop en ik hoop al je m koopt op FOTOOO'S
@ KarinvdM: ik heb even je profiel gecheck en zie graag dat 1e veulen van OO7
@ Mirjamalvaro: als het de Ursel ter Kwincke is dan ben ik onder de indruk
succes nog met jullie 007's en blijf maar posten......![]()
Hoezo ben je dan onder de indruk
Hij doet niet aan luchtzuigen en ook niet aan mest vreten

ik snap er niets van
oensan schreef:Ik ga proberen deze komende dagen foto's te maken, want ik moet ook een kort filmpje van ons maken omdat hij meegaat naar horse event komend weekend. We doen mee aan NHB eigen paard programma. Ik heb wel een aantal foto's van toen ik hem net had gekocht en van vorig jaar. Hoe zet ik eigenlijk hier foto's bij??????ik snap er niets van

Of eigenlijk is het alsof ik Volumia's omschrijving hoor, behalve dat hij zwartbruin is. Hopelijk kun je gauw eens foto's van hem laten zien? En kijk eens in de link in mijn onderschrift. Dat zul je wel interessant vinden!

LDRD schreef:Gelukkig heeft mijn Ooseven niet luchtzuigen als hobby. Wel stront vreten helaas.
Wat wel opvallend is is dat hij alles, maar dan ook zo'n beetje alles, in zijn mond neemt en vast houdt. Touwen, halsters, alles wat binnen zijn bereik is eigenlijk.Onschuldig, maar soms wel irritant als hij niet los wil laten.