afstamming van valentino...??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: afstamming van valentino...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 06:35

Sorry, maar heb hier behoorlijke twijfels bij. Ten eerste fokt Valentino dus al geen vossen en ten tweede geeft hij weinig wit door, zelfs bij merries met veel wit. Maar er zijn dacht 3 goedgekeurde hengsten die Valentino heten, naast de New Forest hengst ook een NRPS hengst (dit weet ik niet zeker) en een NWR hengst.

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 16:44

dat wit komt door een open plek...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 19:35

Dat wit van die bles?

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:49

jari schreef:
mehorslady schreef:
Een vriendin van me (mehorsrex) heeft ook een valentino,,, valentino x ramona
Afbeelding

owh oke dat paard lijkt helemaal niet op de mijne... die van mij is donker bruin zonder bles en zo hhaaha best grappig is het ene volle newforester of een kruising ik dnek een kruising tog??

jah het is indd ene kruising!!
uuh new forst x welsh...
mjah het is niet mn paardje he!!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:54

Neonlight schreef:
Deze nakomeling kan niet van de New Forester Valentino zijn, omdat Valentino geen vosgen heeft en absoluut geen vossen kan fokken. Knipoog

Nou wij hebben er ook een vos uitgekregen hoor ! Een hele lichte zelfs met bijna witte manen !

En qua karakter....een draak....zo stond ze lekker met je te kroelen en als je je omdraaide gaf ze je een trap, pracht paardje om te zien, om haar karakter hebben wij haar uit eindelijk verkocht.

Ik lees zojuist dat er meerdere goedgekeurde Valentino hengsten zijn, ik denk niet dat wij het dan over dezelfde hebben, wat de moeder is een Welsch -arabier, kan me nl niet voorstellen dat mijn opa die met een new forester heeft gemixt. Die ging juist voor nog meer arabieren bloed.