mja je hebt t goed gedaan in Almelo onie!!
met alle starts wel
echt toppie!! Ik vind Kiek is echt een tof beestje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mja je hebt t goed gedaan in Almelo onie!!
met alle starts wel
echt toppie!! Ik vind Kiek is echt een tof beestje

DAAHN_ schreef:Ik heb ook een King Kadanz
Hij heet Kiek is Effe.. is 5 jaar .. M springen & L2 dressuur (we moeten bijna vertrekken naar de M1) .. 1.48 mtr (Op papier) .hiehie..

.

..
ben altijd erg geinteresseerd in Kaddie's nakomelingen..

! Dit topic verdient toch wel een ereplaats
ja het blijft altijd een emotionele betekenis hebben

haha, moet je voor de grap is lezen hoe ik dat allemaal typte op het begin van dit topic.. en ook ipv nakomeling had ik zoon geschreven

eefangel schreef:@maikiejj: Ben je nou nog naar de hengstenshow geweest? ik heb je niet gezien!
snik snik!!

snik snik!!
[/quote]
maar hij was inderdaad super heet, dus echt veel heb ik niet kunnen laten zien, behalve middengallop en uitgestrekte draf. En waar dat verhaal van die shet vandaan komt snap ik niet want er was geen shet in de ring
naja als er een was geweest was hij inderdaad wel als de dood geweest! 
eefangel schreef:ahh wat jammer zeg!
och king had het niet verpest hoor, hij hoeft zich sowieso al niet meer te bewijzenmaar hij was inderdaad super heet, dus echt veel heb ik niet kunnen laten zien, behalve middengallop en uitgestrekte draf. En waar dat verhaal van die shet vandaan komt snap ik niet want er was geen shet in de ring
naja als er een was geweest was hij inderdaad wel als de dood geweest!
naja dan weet ik ook niet waar het vandaan komt
Misschien heb je het daar gelezen?
eefangel schreef:naja ik heb zelf wel gepost dat er bij het inrijden een shet liep, waar hij nogal raar van op keek, maar dat had geen invloed op de show verderMisschien heb je het daar gelezen?
en verder: je hebt pb.