Wel leuk trouwens, om nakomelingen te zien van hem!
Weten we ook hoe het met de andere gaat en hoe die het doen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)

diesel1983 schreef:hallo,
als je op internet even google en pablo w intikt kom je er achter waar hij nu staat. hij is nog steeds hengst zag ik laatst. ik weet niet meer uit me hoofd waar hij nu staat. ik heb zelf ook een paard van pablo w. Diesel (mijn paard) is echt een toppertje. ik ben nog geen wedstrijden met hem gaan rijden, hij is nu 4 jaar maar ik heb een poos niet meer gereden ivm mijn zwangerschap. ik hoop hem volgend jaar te starten (januari 2008). hij is ook 1.65 ik zag dat de nakomelingen op dit topic ook allemaal 1.65 zijn. mooi maatje is dat he? ik hoop dat er nog meer mensen gaan reageren op dit topic!!
groetjes tamara
diesel1983 schreef:hoi,
ik kan het adres idd ook niet meer vinden op internet heeft er wel opgestaan hoor. ik heb zlefs een keer die mensen gemaild en gezegt dat ik een nakomeling heb van pablo w. maar niks op terug gehad helaas.
als jullie foto's van mijn paard diesel willen zien kun je dat vinden op mijn hyves. zoek tamara en woonplaats lunteren
ik ben wel benieuwd wat jullie van hem vinden. Ik ben namelijk niet zo heel erg bekend met bokt en weet niet hoe ik fotos in mijn profiel kan krijgen hahaha dom he!?
groetjes tamara
ik kan het adres idd ook niet meer vinden op internet heeft er wel opgestaan hoor. ik heb zlefs een keer die mensen gemaild en gezegt dat ik een nakomeling heb van pablo w. maar niks op terug gehad helaas.
als jullie foto's van mijn paard diesel willen zien kun je dat vinden op mijn hyves. zoek tamara en woonplaats lunteren
ik ben wel benieuwd wat jullie van hem vinden. Ik ben namelijk niet zo heel erg bekend met bokt en weet niet hoe ik fotos in mijn profiel kan krijgen hahaha dom he!?
groetjes tamara
oke ik wacht op het rijtechnische volgens mij zijn viola en diesel inderdaat aardig gelijk aan het karakter leuk zeg. ik heb pablo nooit in het echt gezien. Eerder trainde ik friezen bij mensen in lunteren tegen over hun stal was de stal van wout jan. Diesel stond ook op de stal van de friezen en ik reed em wel vaak buiten dan kwam ik vaak patrick zn zoon tegen die heeft wel eens een compliment geven dat diesel een mooi paard was. verder zeiden ze nooit wat ik vond het best stugge mensen. wat ook wel leuk is is dat wij bij ons in de bak wout jan altijd hoorde schreeuwen als hij les aan het geven was haha. Nu is de stal van wout jan van iemand anders.
over dat protesteren met zijn hoofd ik heb er al een tandarts naar laten kijken hij had iets haken maar daar kon het volgens hem niet aan liggen ook heb ik nu een robberts bit en het gaat wel goed hoor hij loopt ook wel netjes alleen af en toe dan is ie het er niet mee eens of heeft hij zn dag niet en dan protesteerd hij dan moet ik even bijdrijven en handen naar voren en dan gaan hij wel weer maar ik hoop dat dit wel een keer over is want ik wil over een poos gaan starten met hem. in den haag krijg ik ook weer prive lessen dus dan zal het vast snel goed komen.
over de zweep wat leuk diesel word daar ook echt pissig van haha. hij weet alleen wel dat ik de baas ben en hij krijgt van mij alleen een tik als hij echt niet luisterd geeft hij dan een mega bok kan ik die aardig uitzitten (ik ben er nog nooit van af gevallen andere wel haha) en krijgt hij er wel een tik achteraan.
groetjes tamara

) Ze vind die moelijkere dingen veel makkelijkere en leuker om te doen. Ze wordt dan ook steeds heter en gaat steeds meer veren in der draf. Ze is wel echt een frisse tante om te rijden, maakt ook wel snel spanning als ze iets niet begrijpt of iets niet wil. De ene dag is ze super om te rijden en de andere dag precies het tegenovergestelde, dat is af en toe wel lastig. Je moet echt een beetje haar bui aanvoelen wat je die dag met der kan doen. De ene dag kan je echt de moelijke dingen doen en is ze heel meewerkend en de volgende dag ben ik al blij als ze fatsoenlijk in de aanleuning wil blijven en een normale stap, draf, galop wil doen zonder vervelend te gaan doen.
esterb schreef:Ik heb dus ook een nakomling van Pablo W. Zijn naam is Washington en hij stond tot 1 april 2007 bij Jan Wouters.
Sindsdien is hij in mijn bezit en ik ben er heel erg blij mee.
Wel een paard met veel kararkter pffft.
We zijn gestart in B dressuur en hebben nu 3 winstpunten.
Springen kunnenwe ook, zitten nu op 90 cm dus dat gaat de goede kant op.
Verder is hij dol op buiten rijden.
esterb schreef:Ik heb dus ook een nakomling van Pablo W. Zijn naam is Washington en hij stond tot 1 april 2007 bij Jan Wouters.
Sindsdien is hij in mijn bezit en ik ben er heel erg blij mee.
Wel een paard met veel kararkter pffft.
We zijn gestart in B dressuur en hebben nu 3 winstpunten.
Springen kunnenwe ook, zitten nu op 90 cm dus dat gaat de goede kant op.
Verder is hij dol op buiten rijden.