Wellington ( KWPN )

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xevera
Berichten: 62
Geregistreerd: 10-01-05
Woonplaats: nieuw-beijerland

Re: Wellington ( KWPN )

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:45

Ik heb een 8 jarige Wellington ruin hij is super in de omgang met rijden wel lui maar voor de rest super met rijden.
Ik denk dat zijn schofthoogte rond de 1.65 ligt en ben op dit moment net L2 met winst

haike
Berichten: 13527
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wellington ( KWPN )

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:12

Vandaag voor de 3de keer weer nevada gereden sinds ze veulen heeft gehad, echt helemaal super! hadden vooraf veulen al moeten showen dus ze was goed wakker, maar ok. Liep echt ontzettend te showen, lekker achterhandje erop!
Hoop snel foto's

Zondebokje

Berichten: 3431
Geregistreerd: 08-06-06

Re: Wellington ( KWPN )

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 13:45

Oh wat leuk ik zit hier nog niet zolang...maar ben altij dal zo beneiuwd geweest van nakomelingen van Wellington.....!

Ik heb er zelf ook 1 nu bijna een jaar een merrie van bijna 5.
Wellington x Noboedy
Ze groeit als een rund nu ongeveer 1.66 en is vrij stevig gebouwd. Er zit inderdaad wel een koppie op...ze is heel erg rustig en altijd op der gemak niet echt schrikkerig ofzo...maar als ze iets niet wil dan doet ze het ook echt niet...!
Dressuren doet ze goed nu even een dippie en springen kan ze geloofik ook wel goed doe ik nog niet heel veel...

Ze heeft heel veel mimiek /gezichtsuitdrukkingen echt niet normaal heb ik nog nooit gezien hoe een gezicht kan veranderen van een paard ze is heel duidelijk!Het is ook echt een arrogant paard weet niet of dat bij jullie ook voorkomt haha.

Ze is heel erg lief ruime gangen maar op het moment als je iets niet wil met rijden dan gaat ze soort van de spaanse pas doen uit protest haha (is niet om te lachen natuurlijk)gaat echt nergens over.....maar idd behandel je der met respect en rustig gaat het prima....hoop dat ik binnekort wat foto s heb....

Rowna

Berichten: 888
Geregistreerd: 12-07-06
Woonplaats: Hem (NH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:33

aliesje schreef:
Wellington die een vriendin van me heeft gereden was nogal klein en heel erg wakker en fel een super draf had dat beestje!


Mijn wellington is ook maar 1.61 heel lief paard met een Geweldige Draf !! Pling
Haha!

haike
Berichten: 13527
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:42

Miss_R_Horse schreef:
aliesje schreef:
Wellington die een vriendin van me heeft gereden was nogal klein en heel erg wakker en fel een super draf had dat beestje!


Mijn wellington is ook maar 1.61 heel lief paard met een Geweldige Draf !! Pling
Haha!


Lijkt dus ook op die van mij. Alleen mijne iets groter (1.66) Knipoog

haike
Berichten: 13527
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Wellington ( KWPN )

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 12:58

Gisteren en vandaag wordt Nevada alsnog gedekt