Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
eilander schreef:Ik hoor weinig van No Limit in de sport,jammer.
xxsweet schreef:Wij hebben op stal heel veel nakomelingen van No Limit.. Mijn baas is de eigenaar van No Limit maar staat jammer genoeg niet bij ons op stal omdat hij Professioneel gereden wordt.
Op 1 paard na zijn alle paardjes van No Limit
xxsweet schreef:Um. ervaring?
Hun karaktereigenschappen?
Het is niet een stal waar mijn paard ook tussen staat maar ik werk met die paarden zeg maar

Showjumper schreef:No Limit is zelf ook wat rillerig, met name bij het opstappen.. dan moet je hem met een hand vasthouden en met de andere hand een suikerklontje voorhouden als afleiding, want hij schiet als een raket naar voor. In de omgang is hij echt super braaf en op stal hoor je hem vrijwel nooit, hij staat het liefst in een hoekje een beetje te slapen.
Dan hebben ze een hels lawaai!
xxsweet schreef:Haha
Nou, ze gelukkig niet allemaal hetzelfde, maar wat ik het meeste merk is dat ze eigenlijk heel koel zijn maar ook echt op de kop kunnen staan van de kleinste dingen. Sommigen dan.
Ze willen wel graag voor je werken en ze springen supergoed!
Las ook dat iemand hier een No Limit x Goodtimes heeft staan, die hebben wij hier ook.
Ook zo'n stuiterding. En maar steigeren het houdt niet weer op
En hij wil de ring nooit in, je moet altijd voor hem uitlopen ..
Ik ken ze allemaal nog niet een half jaar, maar heb van de ruiter wel gehoord dat hij ze in het begin niet eens een B-parcour rond kon krijgen. Er heeft veel werk in gezeten !
Ze waren geloof ik stuk voor stuk zo.
En idd erg rillerig! Jeetje, je hoeft maar een hand omhoog te doen en ze schrikken al
Njaa.. Meer kan ik even niet bedenken
Alikesflame schreef:ik heb een aantal jaren geleden ook op deze stal gewerkt. samen met een ander meisje.
Toen stond er ook een NL X Goodtimes. neem aan de zelfde. En die was juist erg leuk en fijn te rijden. en ook goed springen.
Ik vond ze allemaal fijn te rijden. licht aan de hulpen. Soms wat rillerig. Maar goed van karakter. Er zat er 1tje bij die wat astiger was. De NL X archus. Maar ook dat dier was op den duur stuk rustiger.
Ik vond dat ze daar soms wat te ruige met de jongere dieren omgingen waardoor ze teveel stress kregen. Maar parcoursen springen ging altijd goed eigenlijk.

Jij hebt daar dus als amazone/ruiter gewerkt?