xx_Irisje schreef:nope..
merrie is al 2 weken over tijd,
helaas..
ze had vandaag wel een erg harde buik dus wie weet
Wij krijgen ook een veulentje van Upper class, merrie is een week over tijd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xx_Irisje schreef:nope..
merrie is al 2 weken over tijd,
helaas..
ze had vandaag wel een erg harde buik dus wie weet

toen was brayz alleen van haar..
Citaat:Ik denk niet dat die donkerbruin wordt hoor. Meestal hebben donkerbruine paarden wit veulenhaar aan hun benen. Gewoon bruin of misschien lichtbruin schat ik eerder in.
Maarre wat zit er nu achter, daar ben ik wel benieuwd naar.
Brayz is al flink aan het verharen en krijgt nu een donker koppie.
Labine schreef:Goh Zilion vind je dat veel geld ik noem dat een schijtbedrag als je in het verhaal meeneemt dat de moeder een prok-merrie is en dat geeft al iets aan over een eventuele gezondheid van het veulen en trouwens ik fok niet voor een bedrag van 2250 euro want dat dekt de kosten zeker niet als je alles rekent.
Ik dacht ook misschien heeft die wel een schoonheidsfoutje oid... afweikende stand.. weet ik veel. Want die prijs vragen zou ik pas doen aan het einde van het seizoen. marcolemar schreef:Hoe kun je dat nou zeggen na 1 dekseizoen en de ander in volle gang. Hij heeft er ong 78.(juiste getal staat al vermeld in dit topic) ter vergelijking popie joppie Uptown 'slechts' 97. Uppie heeft nog wel Doruto zo dichtbij, dus foktechnisch intressant. Verder kun je nog weinig van zeggen, omdat het juist een jonge hengst is.Idd... maar uppie is geen populaire hengst dus dat verkoopt iets moeilijker