Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) nou.. hij keert het nog een keer om hoor
)

Dat pikte ik niet en liet ik haar achterwaarts gaan.. Ze was volgens mij al nijdig op me toen ze der stal uit kwam
Ze stuifde hardachteruit en gewoon door haarzelf
Nou Piet gelongeerd, ik de bak in overgepakt aansingelen wandel, wandel.. Jemig wat was ze sterk! Ze gaf me nog een kaakstoot
Nou Piet ging hangen madam moest toch wel snel gaan lopen want ze vond het maar niks! Ze liep te schudden met haar hoofd, en wilde mij omver lopen... Pooeehhh ik bleef echt tot 10 tellen!!! Madam was gewoon nijdig en bang.. Dat liet ze ook merken.. Maarja ik begrijp het volledig
Ze is op een nieuwe stal en er staan ineens 2 vreemde mensen om haar heen!! (Ik had 1 keer geholpen bij de eigenaar thuis en Piet had ook al 3 keer gehangen)
Verkleed je je toch als zwarte piet
Ze schrikt toch niet haha
Amarie schreef:Westenwind was gisteren ook even 1,60 ipv 1,73!!Schrikken zal ze niet snel doen, alhoewel ze werd heel klein toen ze daar door de manegebak moest. Eventjes maar hoor, daarna was het hoofd erop en rond blieken,maar ze werd toch even heel klein. Heb voor morgen mijn dag zo vol zitten dat ik niet kan gaan kijken, dus het wordt donderdag op zijn vroegst
Ik wilde langs de balen wandelen langs de deuren.. Toen liepen we richting m'n auto en ooooww die is zo mooi lichtblauw dattie achter me wegdook en flink gebukt stond met z'n benen uit elkaar! Ik lachte me rot!!!
. Ze heeft al een paar keer aan de stalmolen gelopen en zouden haar vandaag longeren. Heb uitgelegd dat ze dat echt al kan en inderdaad heel brutaal overkomt
, maar heel erg braaf is.
Ze had gisteren en eergisteren geholpen met Piet en dan is ze braaf! Vanavond maar kijken of ze mij nu ook al een beetje herkent
Hij was superbraaf! Hij stond gewoon te staan en te kijken naar de geluidjes

MaestroE schreef:Wat jammer dat je nog niet geweest ben![]()
De eigenaresse van Wonderfull is al een stuk of 5 keer geweestZe had gisteren en eergisteren geholpen met Piet en dan is ze braaf! Vanavond maar kijken of ze mij nu ook al een beetje herkent
![]()
Gisteren heb ik Westenwind voor het eerst een longeersingel opgedaanHij was superbraaf! Hij stond gewoon te staan en te kijken naar de geluidjes