Heel lief en aanhankelijk van karakter. Ook goed te handelen als ze iets eng vind. Kan ik nog 10 van op stal hebben!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nikkessen schreef:Ik heb een uniform merrie x Variant. De merrie is inmiddels 14 jaar. Ik heb haar vanaf twee jaar. De merrie is erg dominant en de baas in de wei. Ze is Z1 dressuur. De merrie heeft een sterke eigen wil en is niet makkelijk onder het zadel. Op dit moment is ze drachtig en staat ze 15 dagen overtijd. Ze is gedekt door Special-D. Ook mijn merrie heeft een kleine voorpluk.

erica21 schreef:mijn zus heeft een 12-jarige ruin van UNIFORM X KAISERSTERN.
Ze heeft er heel wat mee af gezien.
Toen hij net onder het zadel was pakte hij z'n bit vast en ging ervandoor, hij wou absoluut niet de trailer in.
Na lang volhouden en vertrouwen winnen, heeft ze het toch voor elkaar en is hij zo mak als een schaapje.
Hij kan wel heel heet worden ..
Ze rijdt er nu z2 plus punten mee, en wilt de overstap maken naar het zz-l.

anderea2 schreef:Staccato schimmel ruin 7 jaar 1.70m Uniform x Bismarck
Jan van Thielen heeft zijn moeder Gavotte

maar gemeen is hij niet.
) eertjuh22 schreef:erica21 schreef:mijn zus heeft een 12-jarige ruin van UNIFORM X KAISERSTERN.
Ze heeft er heel wat mee af gezien.
Toen hij net onder het zadel was pakte hij z'n bit vast en ging ervandoor, hij wou absoluut niet de trailer in.
Na lang volhouden en vertrouwen winnen, heeft ze het toch voor elkaar en is hij zo mak als een schaapje.
Hij kan wel heel heet worden ..
Ze rijdt er nu z2 plus punten mee, en wilt de overstap maken naar het zz-l.
dit is deze ruin![]()
Karina schreef:Jee, wat een kanon. Ik kocht een jaar of 15 geleden een Uniform x Kaiserstern x Eros kei-duur als veulentje en dat bleef een e-pony, niet bovenmatig knap of goed bewegen of fijn te rijden, en ging nog luchtzuigen ook