Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Hiervan dus
. Geen hengstenkeuring? Hij ziet er goed uit, pak verbeterd!
Romeo2007 schreef:Hahaha! Grappig;)
Nee geen hengstenkeuring. Er zijn al 3 hengsten met dezelfde afstamming naar de keuring geweest en die van mij is positief op WFFS gekeurd. Bovendien wil ik gewoon lekker zelf gaan rijden
._Nelleke_ schreef:Die van mij is net 3 geworden. Gaat goed met 'r. Ben lekker bezig met een beetje grondwerk, rijden zie ik voorlopig nog niet gebeuren maar dat hoeft ook niet. Ze is enorm aan het wisselen dus wil er dan ook zeker geen bitje in hangen. Moet wel een beetje een prettige ervaring zijn voor haar.
Ze is dit jaar 3 geworden.
Elisa2 schreef:Wat een leukerd Veerle, wat is de volledige afstamming?
Romeao: hij is mooi geworden, lekker flink al.
. 100% Nederlands, maar ik geef toe, zeer dicht bij de grens. Zijn drie halfbroers zijn overigens goedgekeurd bij Belgische stamboeken. veerledec schreef:Hahaha, als je dat tegen een Zeeuws-Vlaming zegt, dan kan je iemand beledigen hoor. 100% Nederlands, maar ik geef toe, zeer dicht bij de grens. Zijn drie halfbroers zijn overigens goedgekeurd bij Belgische stamboeken.
Mk1978 schreef:Jammer dat het hier een beetje stil gevallen is. [***], hoe gaat het met je peuters? Ben benieuwd hoe ze het doen onder het zadel!

.

. Dan had ie eigenlijk al weg moeten zijn voor training. Met die andere tweejarige die ik heb staan doe ik ook nog niks. En echt longeren heb ik daarom ook niet gedaan, alleen het principe laten zien van om me heen in plaats van bij me blijven. Longeersingel liep ie los.