janderegelaa schreef:angelpam schreef:Ik probeer ook te gaan. Maar ook hier is het een stukje rijden. Als ik niet ga volg ik het via kwpntv
Ik zou eerst informeren of hij er wel is voordat je een eind gaat rijden.
Dat ga ik ook zeker wel doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelpam schreef:Hier is de merrie inmiddels over de helft heen. Ze doet het goed en staat lekker dik te wezen.
Ik heb wel het idee dat dit veulen veel bewegelijker is als het veulen van dit jaar. Zou het dan toch een hengst worden. Is wel makkelijker om te verkopen. Want word het een merrie moet ik daar nog eens serieus over na denken.
Faya_barock schreef:Vraagje, ik ben helemaal nieuw in de KWPN wereld (heb zelf altijd PRE's en Lusitano's gehad maar mis daar vaak wat beweging, vandaar).
Ik heb nu dan een KWPN merrie erbij die drachtig is van Kjento (heb hier al eerder een foto geplaatst).
Nu ben ik niet van plan dit veulen te houden, en ben dus benieuwd aan welk bedrag je moet denken bij verkoop.
Geloof dat Kjento dit jaar voor het eerst nakomelingen krijgt, dus dit worden de eerste veulens van hem, is dit positief of negatief voor de verkoop? Gaan jullie met je veulen naar de keuring, en kan je aan de hand daarvan beter het bedrag bepalen.
Ik verwacht helemaal geen heel hoog bedrag voor dit veulen en mijn instructrice heeft er waarschijnlijk interesse in, dus daar ga ik zeker geen hoofdprijs aan vragen.
Maar ben gewoon erg benieuwd naar jullie ervaringen bij verkoop.
Groetjes Cora
Citaat:Ligt eraan uit wat voor merrie het veulen komt. Heb je een linkje naar Horsetelex of de KWPN site?
Edit: al gevonden. Hele rare cijferlijst van de stamboekkeuring. Heb je haar zelf voorgebracht/klaargemaakt? Qua beweging voldoet ze aan de eis voor ster maar qua exterieur niet en dat is raar.
Faya_barock schreef:Citaat:Ligt eraan uit wat voor merrie het veulen komt. Heb je een linkje naar Horsetelex of de KWPN site?
Edit: al gevonden. Hele rare cijferlijst van de stamboekkeuring. Heb je haar zelf voorgebracht/klaargemaakt? Qua beweging voldoet ze aan de eis voor ster maar qua exterieur niet en dat is raar.
Nee niet zelf voorgebracht, ik heb haar pas sinds een half jaar en heb haar drachtig gekocht.
Voor Ster kan je haar ieder jaar aanmelden heb ik begrepen, kan deze keuring ook thuis gedaan worden?