marije1502 schreef:Sannum schreef:Marije1502, is jullie veulen er al?
nee mijn merrie neemt alle tijd, wel begonnen met kegelen dus hopelijk binnen 48 uur een mooie nakomeling!
Spannend!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marije1502 schreef:[ [url=m/md5N1N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1uyp2G.jpg]Afbeelding[/url] ]
vanmorgen is ons merrieveulen geboren. gitzwart met een wit blesje en 4 gelijke witte voetjes.
Haar naam is Mémoire Magnefique
en ze is een firestone x souvenir.
binnen het uur stond en dronk ze al, dus een sterk veulentje, met een heel sierlijk voorkomen
Oakland1990 schreef:Zo die lijkt op mijne qua hoofd! Die druipkol zo groot [ [url=m/BX5K2e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd!
marije1502 schreef:Ja absoluut! Zijn enorm blij dat het een merrie is, wij willen haar uiteindelijk ook voor de fokkerij gaan inzetten, en hopelijk kunnen wij haar de sport straks inkrijgen.
tot nu toe erg tevreden met deze combinatie! Het veulentje heeft het sierlijke hoofdje van haar vader gekregen, ze is behoorlijk moedig maar ook wel een drukte maken, rent en bokt erg graag!
[ [url=m/aTuqf7.jpg]Afbeelding[/url] ]
martinev schreef:Ik vind het inderdaad ook heel leuk om de nakomelingen te zien Marije!
Juna heeft vandaag haar eerste stapjes in de grote paardenwereld gezet, voor de allereerste keer aan de longe, ze deed het echt zó goed, ben helemaal trots!
[ Video ]
Oakland1990 schreef:[ Afbeelding ]
Mijn 2-jarige Firestone afgelopen weekend, moet zeggen dat ik dr al erg goed ontwikkeld vind voor een 2-jarige, ze is ook best groot, gaat tegen de 1,65m.