Nakomelingen van [***] (v. Welthit II)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yess

Re: Nakomelingen van Wup (v. Welthit II)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 19:39

Ik heb vorig jaar een wup in training gehad. Hij was niet zo groot maar wat een top beest! Echt een heerlijk dier om te rijden. Super bewegen, heel mooi en een fijn karakter!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 15:01

Ze is uitgerekend rond eind april.

Hier nog een mooie foto van Carrera.

Afbeelding

DutchRiders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 09:55

Afbeelding

Afbeelding

Dit is onze Wup.. Ik ken meerdere Wup nakomelingen en ze zijn allemaal braaf, fijne bewegingen en hebben over het algemeen een goed meewerkend karakter. Wel valt mij op dat de meeste Wupjes niet zo groot aan de maat zijn. Hoe zit dat bij jullie?

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:29

Onze Wup is 1.70, niet echt klein :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 17:16

Die van mij is rond de 1.60, niet zo groot van stuk en speciaal daarop geselecteerd (kwam daarbij ook meerdere Wups tegen). Haar nakomeling van Everdale heeft haar ingehaald inmiddels.

Mooi dier hierboven!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 14:09

wij hebben ook een wup.. niet echt het toonbeeld van wat jullie beschrijven helaas. wel vriendelijk dier in de omgang, maar in het rijden erg dominant, hij wil graag onder het werk uit "vluchten" hij is nu 8 en aangalopperen is nog steeds een drama ook al hebben we alles laten checken en geprobeerd.. aan de hand is hij ook erg wisselend, een nieuw persoon met buiten zetten is sws aan de beurt..
Afbeelding

inmiddels rijd ik hem zelf niet meer hij is van mijn vriend en die rijd hem nu. hij kan echter wel echt rete goed springen! dit is dan ook nu meer het doel waar we op trainen.

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 21:44

Nessi gefeliciteerd.
Maar je past wel mooi op je wup.

Dutchriders wat een plaatje Hoe groot zijn jou wups?

Liss mooie maat.

Rink wat jammer dat die moeilijk is.

Hier een drie jarige wup,
Word dit jaar gedekt en eind van jaar zadelmak maken 2 maanden rijden en dan met verlof. Ze is bijna 165 zal haar binnenkort weer meten.
Deze wup kan ook springen als een gek. Laatst was er een boom omgevallen en sprong ze als een gek over heen.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:40

Die van ons springt met gemak 1.20! Heel makkelijk, maar heeft ook steil achterbeen

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:26

Ik heb sinds vorige week een eigen paard :) het is een Wup x conto. Ongeveer 1.70 hoog
Ze is 6 en nog niet heel ver door getraind. Maar dat gaat nu vast goed komen. :o
Ze is super braaf en heerlijk voorwaarts. Ben benieuw hoe ze er na een half jaar trainen uit gaat zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding