Al indraaiend op een volte
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cornalijn schreef:lokatie de meern klinkt goed,centraal in het land. Ik woon op voorne putten dus naar zuidlimburg zou ook erg ver zijn! Wat zouden bv de kosten zijn als we het daar zouden doen?
Nou mijn paard is niet zo groot hoor bij 168 blijft het wel steken wel lekker gespiert!

SplashIsLief schreef:Plus. Heel lief in de omgang, werkwillig, vriendelijk, meedenkend.
Min. Bij vlagen erg explosief (en dan gevaarlijk)

SplashIsLief schreef:Plus. Heel lief in de omgang, werkwillig, vriendelijk, meedenkend.
Min. Bij vlagen erg explosief (en dan gevaarlijk)
Wig_love schreef:haha, idd het zelfde moment, Grappig!
@Colga; Dankjewel! ben ook erg blij met hem!
@Lioony; Bespieren lijkt op de foto meer dan hij is werkelijkheid is daar!!
Maar op het moment vliegen de spieren erop
Maar waar ik nu nieuwschierig naar ben;
Wat vinden jullie de mindere punten van het paard en wat de absolute pluspunten!
Maar dat was een reactie op onze communicatie. Zijn vorige eigenaar was een gp ruiter en heeft de basis die erin zat flink uitgebreid. En toen moest ie 't met mij doen... Blijkbaar werd hij toch een beetje paniekerig van onduidelijkheden, hij was eigenlijk altijd wel heel braaf, maar dan met aanspringen of in de galop zelf ging ie weleens.. Sinds we van stal verhuisd zijn en ik toen 3 keer per week ben gaan lessen heeft hij het eigenlijk niet meer op die manier gedaan.. Daarna nog wel een keer gehad dat hij er pissig van werd, dat werd dus bokken..