Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

R_S_H schreef:Wat een rust hier!
Dat zal ik nu even verstoren!![]()
Ik ben inmiddels M1 starten met Wiseman! Maar ga nog niet M1 starten. Over 2 weken hebben we de 1e selectie, en die ga ik in het L2 rijden. Hopelijk mogen we dan naar de regiokampioenschappen
Weet ook nog niet wanneer ik M1 ga, blijf nu eerst wat in het L2 rondskeuren

bastiaan02 schreef:Ben ondertussen ook weer terug uit Drenthe.
Bas was zo super braaf. Hij was voor het eerst mee met vakantie. Was wel erg bang dat ie zijn vriendin kwijt raakte. Dat is een Friese merrie. Het was net een getrouwd stel. Deden alles samen. Moest de een plassen, dan moest de ander ook. Gingen we de Fries afspuiten, dan raakte ie in paniek dat ie alleen achter zou blijven.
Waren ook in de buurt van Tolbert, waar Haarlem staat. Wist de naam van de stal niet meer anders waren we zeker even gaan kijken bij hem.
Nu staat ie lekker met zijn vriendin in de wei. Hoeft ie even niets. Alleen eten, eten en nog eens eten.

)
Maar ik moet toegeven, het toch wel heel snel
Had dit ook zeker niet verwacht, maar t is altijd leuk meegenomen natuurlijk.
wiseman vindt eten ook altijd wel leuk.

Kan ie z'n rug ook beter gaan gebruiken op de sprong 
. Allemaal mensen aan de kant en heel veel paarden en hij was lekker rustig
. Parcours was ik tevrede mee. Allen 2 leverde problemen op. Was een driedubbel, waar ik zo ie zo al moeite mee heb omdat val nogal ruim loopt en ik hem daar op moet inhouden. En de middelste was een heeeeeel eng rood wit hekje, vond vally
. Lag er nog bijna af ook
. Maar na zo'n drie keer weigeren, sprong hij er gelukkig over heen. En kon het parcours gewoon rustig afmaken
.
van onderen 

en dus door naar de regio.
.