Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bijvoorbeeld de entingen een paar weken terug.. wat een drama haha.. maar goed uiteindelijk toch gelukt:D Ik zal morgen eens wat foto´s maken:D

Maar weten jullie wanneer hij te zien is op een hengstenshow en hoeveel zijn dekgeld is? Ik vind namelijk alleen informatie terug van 2009.
Op mijn merrie heeft van wat je nu kan zien verbeterd waar ik op gehoopt had. Ik wou graag dr sterke achterbeen behouden en meer van uit de schoft omhoog bewegen en de galop en meer formaat/body. dit is aardig goed gelukt
. Hou wel rekening mee dat in Bodyguard ook ferro zit he

. En hopelijk geeft hij ook wat formaat door
formaat geeft hij zeker mijn merrie was 165 cm en gordinnie is nu 9 maanden en meet al bijna 145 cm met paar lange bennen eronder :p kwa karakter durf ik het niet te zeggen, die van mij is ehm nogal een beetje apart hoor
maar ik moet zeggen hoe meer je met dr doet hoe makelijkere en braver ze word. De merrie waar ze uit komt is ook een behoorlijk pittige tante. Heb je toevallig een foto van je merrie?
Mijn merrie is ook een apart geval. Ze fokt zich voor alles op, maar is wel eerlijk naar mij
Mooie merrie heb je, denk wel dat je een tankje kan verwachten. De merrie waar die van mij uit komt staat in mn profiel mocht je nieuwschierig zijn
ik heb zelf ook wat meer body
hahaha