Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maristj schreef:wat is Corlanda toch een knap paard aan het wordenhad ze de laatste keer gezien in mei toen ze net van de opfok kwam en nog niet zadelmak, en sinds dien is ze echt een ferm paard aan het worden!! proficiat met je knappe merrie bucas
Ik had haar ook bekeken voor mij maar ze was dan nog niet zadelmak. Dus heb ik dan maar naar Celoliet verder gekeken omdat zij dat wel was
Veel succes hoor met haar, ze is prachtig
Maristj schreef:wat vind de rest van onze mensjes van de foto's? zijn er al van jullie die op wedstrijd gaan met jullie Ungaro's? hoe zijn die op vreemd terrein en welke klasse rijden jullie al?

echt fijn dat ie zich zo voorbeeldig heeft gedragen, is ook zo fijn paard als de meeste Ungaro's hier
zullen we zeker nog van horen, wordt vervolgd

maradhja schreef:Enn hoe heeft hier iedereen het er met de selecties vanaf gebracht?
Ik heb cerona in oktober gestart, we zijn 1x 4e en 1x 5e geworden bij de selecties.
We waren dan 7e van de 40 (kring helmond). Nog niet zo slecht voor een bijna 4 jarige
Helaas liggen we er momenteel compleet uit, door een ongeluk wat we in het bos hebben
gehad, heeft ze haar kootbeen gebroken.
Ze staat nu weer thuis op stal, maar moet nog zeker een ruime maand op rust!
Daarna mogen we weer gaan stappen, en moeten we foto's laten maken.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie het er vanaf hebben gebracht.
groetjes!
Ik heb Zondag mijn eerste officiele wedstrijd in Bergum met mijn blacky haha.
.