Ja vond ik ook... Helaas! Ik heb ook geen idee wanneer dat opgenomen is... Maar hij word tenminste niet in elkaar getrokken!
SophievdV
Geplaatst: 21-07-12 12:18
Haha nee dat is waar, maar als ik het prijskaartje bekijk, dan heb ik toch liever een goed gereden paard. Deze beste man laat hem compleet uit elkaar vallen.. daar gaat je nageeflijkheid.
Zoiets dacht ik al ja. Zonde! Het was een gaaf ding Sythaa! Met die van mij gaat t steeds beter. Ook het rijden gaat vooruit!
Saika
Geplaatst: 21-07-12 23:59
Prisjee fijn dat die van jou met rijden steeds beter gaat! Ben je ook al gestart? Nee niet zonde hoor. Het was een knap paard en een lief paard maar veel te flegmatiek voor het wat hogere werk. Hij heeft nu een veel minder ambitieus baasje en samen beginnen ze in de dressuur weer helemaal onderaan vanaf de L1 en ze heeft heel veel plezier met hem.
Nee helaas nog niet gestart. Ik ben nu ongeveer 4 weken aan het trainen met les.. Ik kan momenteel maar 2 a 3 keer per week rijden dus echt heel snel gaat t niet. Maar we gaan vooruit!
Hmm ja lastig. Flegmatiek is niet zo erg maar als t echt erg is... Ja, dat is lastig!
Saika
Geplaatst: 22-07-12 10:24
Dat komt dan vast wel goed! Ik vind flegmatieke paarden echt verschrikkelijk . In de lagere klasses kan je er nog wel mee rondkomen, ging ook supergoed, maar in de hogere klasses breekt het je echt op en je rijdt je verloren op zo een .
Ach gelukkig hebben sommige er juist weer veel baat bij!
Die van mij is wel koel in de kop (zolang ik dat ook ben dan...) maar heeft onwijs veel looplust, werkt graag voor me en leert onwijs snel! Moet alleen me hulpen zeer subtiel geven.. Iets te veel been en hij gaat als een speer haha.