Nakomelingen Stal le Cheval

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 21:02

ik zal het met _jwl_ bespreken.
ik kan ook eventueel op woensdag middag...
hoor het wel
groetjes deborah
Janine1985 schreef:
Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Alleen 's avonds komt mij niet zo goed uit.
Dit omdat ik doordeweeks gewoon werk, dus elke ochtend er op tijd uit moet.
Ik weet ook niet wat _jwl_ wil, misschien handig dat je haar een pm stuurt? Want volgens mij
heeft ze dit nog niet gelezen ;)

deb_mja schreef:
hee,
wanneer en hoelaat gaan we het over nieuw afspreken????
ik kan op zaterdag wel, maar heb dan van half 4 tot half 5 les. ik weet niet of het zo leuk is om dan te komen...... ik kan ook wel op een zondag. en eventueel ook wel doordeweeks 's avonds.

groetjes deborah

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 23:47

Woensdagmiddag kan ik ook wel. Ben dan altijd om 12.15 uur vrij!

deb_mja schreef:
ik zal het met _jwl_ bespreken.
ik kan ook eventueel op woensdag middag...
hoor het wel
groetjes deborah

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:03

hee,
zullen we weer voor een zondag afspreken?
maakt mij niet uit welke alleen 7 nov. kan ik niet.
hoor het wel!!!

groetjes deborah
p.s. janine ik heb nog niets weer van _jwl_ gehoort... vraag haar dit ook wel maar weet niet of ze reageerd....

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:33

Hey,

Ik vind het prima. Moet ik even kijken wanneer we het dochtertje van mijn vriend hebben (die hebben we om de week in een weekend namelijk), want in die weekenden kom ik dan liever niet. Maar dan blijven er natuurlijk ook nog andere zondagen over haha.
Datum moeten we dan nog maar even bekijken.

Groetjes Janine

deb_mja schreef:
hee,
zullen we weer voor een zondag afspreken?
maakt mij niet uit welke alleen 7 nov. kan ik niet.
hoor het wel!!!

groetjes deborah
p.s. janine ik heb nog niets weer van _jwl_ gehoort... vraag haar dit ook wel maar weet niet of ze reageerd....

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:27

hoorde van _jwl_ dat jullie de 31ste kunnen.
lijkt mij goed!!! zie jullie dan wel.

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:33

Hey,

Ja dat klopt. Tijden etc regelen we dan nog wel even. Komt vast wel goed!!
En als het zover is moet je het adres maar even doorgeven, kan ik die dan op mijn TomTom invoeren.
Anders ben ik bang dat ik er niet kom hahaha. Tot de 31ste!!

Groetjes

deb_mja schreef:
hoorde van _jwl_ dat jullie de 31ste kunnen.
lijkt mij goed!!! zie jullie dan wel.

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:57

Hey,

We hebben voor de 31ste oktober afgesproken. Alleen kwam ik er voor een tijdje terug achter dat ik in die week daarvoor ook herfstvakantie heb (had nog geen tijd gehad om dat hier eerder neer te zetten ;)). Dus ik zou ook best in de herfstvakantie kunnen, behalve de maandag haha. Dan staat mijn auto bij de garage voor zijn APK-keuring.
Maar goed, ik weet natuurlijk niet of dat voor jullie ook uitkomt.
Nah ja ik hoor het wel :)

Groetjes Janine

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:40

hey,
ik kan in die week ook wel,
dan kan ik op de woe, do, en vrijdag....
tijd maakt mij dan niet uit,

zou ik _jwl_ een p.b. sturen?
of had jij het haar al gevraagt?

groetjes!!!!

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:58

Hey,

Ik heb haar nog niet gevraagd. Ik heb het alleen hier neer gezet.
Je kunt een pb sturen, of nog even wachten tot ze het hier gelezen heeft. Dat moet je zelf weten ;)
Nog maar even afwachten of het haar ook uitkomt. Ik kan ook woe, do of vrijdag wel.

Groetjes!!

deb_mja
Berichten: 28
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: kiel-windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 23:29

hey,
stuur het haar wel gewoon,
weten wij ook waar we aan toe zijn :o

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 07:24

Hey,

Ja is goed. Dan lees ik het nog wel hier :)

Groetjes

Unilecheval
Berichten: 33
Geregistreerd: 17-10-10

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:11

Ik heb ook een Le Cheval :D.
Moeder is Le Cheval's Heidy, ik zou ook graag willen weten wat de vader van Heidy is.
Universe van Le Cheval is een erg aparté qua kleur!! een echte toverbal, hij is nu 3.5jaar.

Livito

Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:17

wat leuk :D ,
er komen steeds meer bij haha !
dan is het zowiezo een half broertje / zusje van mijn paard.

Unilecheval
Berichten: 33
Geregistreerd: 17-10-10

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:21

Heel erg leuk!! Ja, er zijn denk ik nog veel meer :o

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:26

Ben jij dan Kelly? ;)

Unilecheval schreef:
Ik heb ook een Le Cheval :D.
Moeder is Le Cheval's Heidy, ik zou ook graag willen weten wat de vader van Heidy is.
Universe van Le Cheval is een erg aparté qua kleur!! een echte toverbal, hij is nu 3.5jaar.

_jwl_

Berichten: 41
Geregistreerd: 13-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 09:42

Wow, ik heb echt heel veel gemist op de een of andere manier. Krijg blijkbaar geen melding meer als er iets nieuws gepost wordt. Maar ik ben er weer hoor! De 31e staat in elk geval.

Weer een nieuw familielid. Volgens mij had ik je ook al eens ge-pb-t unilecheval, leuk dat je je nu ook hier meld :D . Ook al zo'n lief paardje dus.

Je zou bijna denken dat hij wildkleur grijs is. Kan alleen niet op de foto's zien of hij ook zebrastrepen aan zn benen heeft en donkere puntjes aan zn oren? Zou dat kunnen, wie is de vader van Uni? Als dat een zwarte is...

Jewel wordt heel vaak voor valk aangezien, staat zelfs zo in zn paspoort. Maar dat is hij toch echt niet. Hij heeft duidelijk de kenmerken van een wildkleur bruin paard.

@ JSCAA: Is livito eigenlijk 'gewoon vos' of wildkleur vos?

@ Unilecheval: zie nu net je filmpje op Youtube, nakomeling van Universeel dus en das een schimmel. Hmm nu raak ik toch weer in de war over die kleuren enzo hoor... Weet je welke kleur hij had als veulen. Ik ga neig nu toch meer richting schimmel, wildkleur bruin geboren.

Livito

Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:37

_jwl_ schreef:
Wow, ik heb echt heel veel gemist op de een of andere manier. Krijg blijkbaar geen melding meer als er iets nieuws gepost wordt. Maar ik ben er weer hoor! De 31e staat in elk geval.

Weer een nieuw familielid. Volgens mij had ik je ook al eens ge-pb-t unilecheval, leuk dat je je nu ook hier meld :D . Ook al zo'n lief paardje dus.

Je zou bijna denken dat hij wildkleur grijs is. Kan alleen niet op de foto's zien of hij ook zebrastrepen aan zn benen heeft en donkere puntjes aan zn oren? Zou dat kunnen, wie is de vader van Uni? Als dat een zwarte is...

Livito heeft eigenlijk 2 kleuren, in de zomer is ie echt vos, en in de winter veel donkeder. En als ie geschoren is is ie goud.
Jewel wordt heel vaak voor valk aangezien, staat zelfs zo in zn paspoort. Maar dat is hij toch echt niet. Hij heeft duidelijk de kenmerken van een wildkleur bruin paard.

@ JSCAA: Is livito eigenlijk 'gewoon vos' of wildkleur vos?

@ Unilecheval: zie nu net je filmpje op Youtube, nakomeling van Universeel dus en das een schimmel. Hmm nu raak ik toch weer in de war over die kleuren enzo hoor... Weet je welke kleur hij had als veulen. Ik ga neig nu toch meer richting schimmel, wildkleur bruin geboren.

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 20:55

@_jwl_: Zou jij ook in de herfstvakantie kunnen? De week van 25 oktober? Of gaat dat niet lukken.
Ik kan dan wel en deb_mja kan dan ook de woe, do of vrijdag. Een van die 3 dagen kan ik ook. Hoor het wel van je denk ik ;)

_jwl_

Berichten: 41
Geregistreerd: 13-03-10

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 20:59

Ow, ik had deb_mja al ge-pb-t, ik heb helaas geen herfstvakantie... dus als zondag nog steeds ok is, wil ik die wel aanhouden.

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 21:01

Ja is goed. Dan houden we de 31ste gewoon aan. Het viel me later pas op dat ik dan vakantie heb. Dus vandaar het berichtje :)
Moeten we tegen die tijd maar even de tijd etc bespreken.

_jwl_

Berichten: 41
Geregistreerd: 13-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 21:16

Lijkt me goed, spreken we van te voren nog wel even af hoe en wat precies ;) . Leuk even bij Manous kijken.

@ JSCAA: Livito lijkt wel 'normaal' vos inderdaad op de foto's die ik van hem heb gezien. Bij ons op stal staat nu een wildkleur vos, moet je ook echt goed kijken, maar dan zie je wel de zebrastrepen en aalstreep enzo.

Toch apart en interessant altijd hoor, al die verschillende kleuren terwijl het wel familie is. Genen die dan weer wel en dan weer niet tot uiting komen enzo. Volgens mij worden de 'brave' genen wel aardig doorgegeven, samen met de 'af-en-toe-koppig-en-eigenwijs' genen. Typisch koudbloedkarakter vertelden ze mij op de cursus. Niet zo snel onder de indruk, maar als ze eenmaal in hun hoofd hebben dat iets eng is of dat ze iets niet willen, dan kunnen ze ook niet meer schakelen naar nadenken. Dan blijven ze vastzitten in die overtuiging. Dat herkende ik wel precies en jullie misschien ook wel bij jullie Le Chevals :o . Ow ja, en verder: gericht op eten, een koudbloed moet tenslotte in de korte tijd dat er gras groeit een flinke voorraad voor de winter aanleggen. En de neiging om net iets te dichtbij te komen. Gezellig op schoot zegmaar.

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 21:23

Ja ik heb er ook wel zin in!! Is al weer een tijd geleden. Toch mooi dat we via dit forum toch op de hoogte
blijven en de kans krijgen om ze dan ook nog in 'real life' te zien zeg maar :D

Is het een leuk idee dat ik dan mijn fotoalbums meeneem met de foto's van Manouschka en Jewel?

Livito

Berichten: 3302
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Groningen

Re: Nakomelingen Stal le Cheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 21:27

@jwl ; liv heeft ook een aalstreep :)

_jwl_

Berichten: 41
Geregistreerd: 13-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 21:40

@ Janine: ik ben voor het foto-album :D

@ JSCAA: alleen een aalstreep is dan net weer niet genoeg voor een wildkleur vos, maar wel mooi natuurlijk ;)

Janine1985

Berichten: 65
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Oude Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:23

@_jwl_: Is goed, zal zorgen dat ik ze zeer binnenkort even bij mijn ouders weghaal (liggen daar nog steeds namelijk haha)
Dan neem ik ze de 31ste wel mee.
Weet deb_mja dat we nu gewoon de 31ste komen?