Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
helaas doet het filmpje het niet meer.. heel fijn beest, super eerlijk en altijd willen werken, zou alleen niet weten waar hij nu is 

_Pansy_ schreef:Wow, die hierboven lijkt een mooie!
Jamestina, wat heeft die eerste een leuk hoofd! Heb je daar niet meer foto's van?
lauraaaaa_ schreef:Ik ken er wel 1.
op de stal waar lorens eerst stond, stond er zo eentje.
maar dat was best een druktemakertje, en best snel bang.
maar het gaat al veel beter(geloof ik)
ik geloof niet dat alle jazz'en allemaal hetzelfde zijn in karakter dus, je kan inderdaad ook gewoon een rustige leuke jazz hebben en ook zo eentje.
maar dat geeft niet, zo'n druktemaker is weer een flinke uitdaging.
_Pansy_ schreef:lauraaaaa_ schreef:Ik ken er wel 1.
op de stal waar lorens eerst stond, stond er zo eentje.
maar dat was best een druktemakertje, en best snel bang.
maar het gaat al veel beter(geloof ik)
ik geloof niet dat alle jazz'en allemaal hetzelfde zijn in karakter dus, je kan inderdaad ook gewoon een rustige leuke jazz hebben en ook zo eentje.
maar dat geeft niet, zo'n druktemaker is weer een flinke uitdaging.
Het is niet per definitie zo dat makkelijke/rustige paarden leuker zijn hoor.
Die van mij is niet makkelijk en niet rustig (reageert heel erg op prikkels, is schrikkerig, sensibel, en barst van de energie), en toch is ze geweldig.
Ik denk dat alleen de meeste Jazz-en paarden zijn waar je op een bepaalde manier een klik mee moet hebben. Als je dat niet hebt, kan het zijn dat je ze heel moeilijk of lastig vindt. Heb je er wel een klik mee, dan zijn het vaak geweldige paarden (ik zeg niet dat ze dan makkelijk zijn).
Voor mij is makkelijk iets anders dan geweldig. Je kan een makkelijk paard hebben die niet geweldig is en een moeilijk paard die wel geweldig is.

.