Wanneer doet ze dan die IBOP test?
Mijne is wel gekeurd enzo in nederland maar zal wel niet PROK zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben ook heel benieuwd hoe jou Colandro zich ontwikkeld! 
) en dan de laatste keer op gewone hindernissen kon ik ze zetten waar ik wou! Ze is niet gecompliceerd! Ze mag wel wat voorzichtiger zijn maar da komt wel!
Robby_ schreef:wakiekie : heb even naar jouw filmpje gekeken . Is dat iedere keer dezelfde? mooierd! Ik vin wel dat hij een "typisch" guidam hoofd heeft of kijk ik nu zo verkeerd?
)
dat is wel fijn beginnen! Robby_ schreef:http://www.youtube.com/watch?v=S0qgcVGXgVM
dit is een filmpje van toen we haar gingen proberen. Als ze die laatste drie sprongen niet had gemaakt had ik haar zeker niet gekocht
)
lekker dom van me! 
Ik weet dus niet hoelang het gaat duren voordat ik in de ring ben, maar daar zullen nog wel een paar maandjes overheen gaan...
op dat vlak is het wel een echte merrie hoor
Ik ga zaterdag voor het eerst echt met haar springen bij mijn instructeur dus ik ben heel benieuwd!
Moet wel eerlijk zeggen dat ze in galop alles minder eng vind dan in stap of draf (of ik heb gewoon veel meer mijn been eraan in de galop...).
haha
hebben allemaal wel eens streken (dat die bij de mijne maar weglijven
) En de meter is al een redelijk parcours voor een jonge he dus ik vindt het een super resultaat!