Victory Dravers, van Victory Farm

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anoukkk.

Re: Victory Dravers, van Victory Farm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:07

hihi.
dat zou wel kei gaaf zijn!
ben zo verschrikkelijk beniewd naar mijn meisje toen ze klein was :P

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 10:32

hoi hoi.
ik heb hendrik pol gister gevraagt of hij wel eens op intenet zat...nou daar snapte hij echt niks van,maar vroeg wel welke paarden ik tegen was gekomen op internet,nou schoot dus alleen vera victory te binnen!en hij wist meteen wel paard dat was,ja zei hij dat was een kleintje,ze was te klein gebleven en daarom hadden ze haar vorig jaar verkocht zonder papieren.
ik heb gezet dat ik wel even op zou schrijven welke victory,s hier in het topic zitten en dat lijstje neem ik de volgende keer mee en dan verteld hij wel van ieder paard elk verhaal er zeg maar bij hoort,hij vind het ontzettend leuk om te horen dat zijn fokproducten een leuk baasje hebben gevonden!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 10:33

Unique Victory liep gister ook op wolvega en liep een super koers!
werd 2 de of 3 de.

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 11:20

knooopje schreef:
hoi hoi.
ik heb hendrik pol gister gevraagt of hij wel eens op intenet zat...nou daar snapte hij echt niks van,maar vroeg wel welke paarden ik tegen was gekomen op internet,nou schoot dus alleen vera victory te binnen!en hij wist meteen wel paard dat was,ja zei hij dat was een kleintje,ze was te klein gebleven en daarom hadden ze haar vorig jaar verkocht zonder papieren.
ik heb gezet dat ik wel even op zou schrijven welke victory,s hier in het topic zitten en dat lijstje neem ik de volgende keer mee en dan verteld hij wel van ieder paard elk verhaal er zeg maar bij hoort,hij vind het ontzettend leuk om te horen dat zijn fokproducten een leuk baasje hebben gevonden!

Wow, dat is echt super leuk zeg! En nu maar hopen dat ie Ultra en alle andere paarden ook nog kent ;)

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 13:02

knooopje schreef:
hoi hoi.

wat super.
ja dat klopt idd ze is te klein gebleven.
echt geweldig dat je dit voor ons doet :D:D

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:36

idd! Super dat je dit voor ons wilt doen!!!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:58

knooopje schreef:
hoi hoi.

Wat leuk zeg! :D :D
Ik ben erg benieuwd naar Tornado Victory, al weet ik daar al een hele hoop over :D

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 19:00

Tornado heeft ie als jaarlin verkocht op de veiling, weet niet hoeveel ie je daarover kan vertellen. Hij is op de veiling verkocht aan roelf sjoerd.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 12:36

&&
is er al meer bekend? =D
ben zo benieuwd.
hihi.

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 12:42

ik ook haha!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 22:24

giester wel op de koers geweest,maar geen tijd gehad om met hendrik te praten......toen ik wel tijd had was hij al weg!
volgende keer ga ik meteen naar hem toe!
helaas loopt ons paardje pas weer over 2 weken.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:53

oke nouja dan horen we het van zelf wel toch? =D
ik zal het topic zoals ik nu toch ook al doe goed in de gaten houden hihi.

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:27

ik hou em ook al in de gaten haha, zou super zijn om eens wat meer achtergrond over mijn paardje te horen haha!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 16:59

al iets bekend? :o

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 11:26

Ik zat het ook al in de gaten te houden maar het topic zakt alleen maar steeds verder weg :P

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:13

Ja precies, & dan vergeet iedereen het! zou zo jammer zijn, ben namelijk zo benieuwd :o

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:35

idd, dus schop em stiekem ook weer omhoog :))

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:38

Marit, ben trouwens benieuwt naar je kleintje straks van ultra, als alles mee zit gaan we Ishanti (Susan Victory) ook laten dekken binnenkort zijn alleen nog niet uit over welke hengst ;)

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:42

Mini-Ultra krijgen jullie hier zeker nog te zien!
Alles zit nu mee en het duurt niet zo lang meer! we denken dat ze er volgend weekend aan moet geloven! Zo ziet het er tot nu toe uit!
Maar ik wist dat de hengst springgefokt was ( Lucky Boy x ben de naam vergeten) maar dat veulen springt gewoon in de buik haha, lekker actief!

Wat voor hengst heb je zelf in gedachten dan???

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:45

Nog niet echt een.. We zijn beide gek van Lusitano's maar dat zou niet echt een verbetering voor haar bouw zijn zeg maar ;) We zijn nog druk opzoek dus!!
Hahah nu al aan het springen in de buik, arme ultra! hahaha

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:49

Bij mij op stal staat ook een Victory, namelijk Outdoor Victory.

Hij is niet van mij en heb geen idee wie de fokker is maar het is een draver en heeft weleens een koers gelopen. En hij lijkt wel wat op het paard op de foto van de vorige pagina :j Lijkt mij dus ook wel familie?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:53

Niet helemaal, maar er loopt al wel wat familie buiten de drafsport. Ulyssa Haku loopt onder de naam Uly in de endurance mee, Watsildit is van rani007 hier op bokt :)

Afbeelding

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:21

Fantaghiro schreef:
Nog niet echt een.. We zijn beide gek van Lusitano's maar dat zou niet echt een verbetering voor haar bouw zijn zeg maar ;) We zijn nog druk opzoek dus!!
Hahah nu al aan het springen in de buik, arme ultra! hahaha

haha jah, maar ze is er nu zelf gelukkig goed onder. Lijkt soms best wel onnozel eigenlijk, zie je Ultra's buik ineens helemaal bewegen, zie je haar ook nog een een beetje met der buik omhoogwippen, best stom gezicht eigenlijk! :+

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:23

Hihi ja ik ben wel eens wat filmpjes tegen gekomen van die bewegende kleintjes nog in de buik zoo cuttee.. Ik ga echt duimen dat het bij ons ook allemaal gaat lukken uiteindelijk en dat alles goed gaat :+:

Succes met jullie laatste loodjes!!

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:11

haha, dank je! Je vind vast snel een leuke hengst! Wij wisten het eerst ook niet hoor, maar zo ineens kwamen we Elberton (de hengst) tegen op MP en dat was em!!! Jij ook veel succes met het uitzoeken van de hengst!