veulen staat in polen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarabande schreef:Die smily geeft dat aan.
Waarom, ten eerste werd hier in dit topic al voor het eerste veulen geboren was geroepen dat hij geen bloed en geen maat geeft.
Ten tweede zie ik aan deze veulens niet dat ze te klein zouden zijn en bloeduitdrukking genoeg denk ik.
Maar er komen er nog meer en voor er geoordeeld wordt lijkt het me beter die af te wachten.
) Het is sowieso lastig om een veulen te beoordelen via een foto. Silvesters schreef:Wijs gesproken Sarabande, er wordt snel beoordeeld en veroordeeld zonder dat je een reeel beeld kunt vormen over de nafok van een hengst. Iedereen heeft zijn mening al snel klaar (ik soms ook) Het is sowieso lastig om een veulen te beoordelen via een foto.
Adriana schreef:Diarado is niet groter dan 1.66 en echt langgelijnd is ie ook niet.
Ik heb er vanmiddag naast gestaan. Hoe hij zich onder het zadel heeft laten zien weet ik niet want ik kon niet meer blijven.
weule schreef:1.67 groot? dat zou ik hem lang niet geven, heb ook gehoord dat hij nogal wat kleiner 'zou zijn'.
Adriana schreef:Nee hoor, hij lijkt klein omdat ie zo fijn is, maar als je ernaast staat in de box dan haalt ie dat echt wel
besita schreef:Adriana schreef:Diarado is niet groter dan 1.66 en echt langgelijnd is ie ook niet.
Ik heb er vanmiddag naast gestaan. Hoe hij zich onder het zadel heeft laten zien weet ik niet want ik kon niet meer blijven.
ander forum:weule schreef:1.67 groot? dat zou ik hem lang niet geven, heb ook gehoord dat hij nogal wat kleiner 'zou zijn'.Adriana schreef:Nee hoor, hij lijkt klein omdat ie zo fijn is, maar als je ernaast staat in de box dan haalt ie dat echt wel