Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjoert schreef:NOu hij is gunstig geschoten.
Als veulen was ie zo mooi! Tot 2,5 maand ongeveer. Toen klapte hij ineens uit elkaar![]()
![]()
)

Niet verkeerd. Uiteraard paard wel enorm gemist. Mijn bijrijder is met m in de weer geweest, maar die heeft nogal de neiging iets té lief voor m te zijn. Hij heeft haar dus goed uitgetest! Haha! Zijn manieren is hij nu ook wel weer een beetje kwijt. Moet echt weer opnieuw leren stilstaan bij poetsen enzo.
Lijkt me ook niet de bedoeling. Ik heb nu besloten om hem ook 's ochtends voor mn werk al een bak voer te brengen (even uit de wei halen, laten eten en weer terug), en dan 's avonds na rijden/ longeren ook nog een lading. Ik hoop echt dat er snel weer wat aan komt...
Rijden gaat in ieder geval wel helemaal goed

Voor mij zitten erg waarschijnlijk geen wedstrijden in, al lijkt het me best leuk. Mn vriend is al niet blij dat ik elke dag drie uur nodig heb (en dat voor maar 1 paard...). Als ik nu ook nog een weekenddag kwijt ben aan wedstrijden, dan gaat ie echt klagen vrees ik
, er zit niks gemeens in
.