Ferro!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bendetje

Re: Ferro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:50

dat wordt dus ook een lekkere grote van Ferro di_segno, maar ik kan je zeggen, ik wil niet meer anders hoor... het rijdt gewoon heerlijk...

Gisteren voor het eerst M1 gestart, kreeg zelfs de vraag van toeschouwers of het een Ferro was Lachen dus ze te herkennen voor de kenners Lachen

nathalie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:52

haha dat is altijd wel grappig he. Ik reed gister in Kootwijk en mevrouw maakte wat stampij, dus er werd al gelijk gezegt zeker een ferro, maar goed bij mij is het haar opa Clown

Toke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:54

Nou, ik vind toch ook dat je ze er dikwijls uithaalt hoor!
Hoe was je M1 debuut verlopen?

Mijn Fidermark x Ferro heeft gister zijn wedstrijddebuut, gedroeg zich voorbeeldig, ben een trotse eigenaresse.

Onze 6-jarige liep dubbel 0 en foutloze barrage bij de 6 jarigen (parcours stond ruim 1m20)

nathalie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:58

vaak wel ja en dan is die mijne ook nog is zwart met een witte bles en vier witte voetjes, dus dat komt wel erg in de richting Tong uitsteken dat is een erg netjes debuut dan! springen en ferro, wist niet dat ze dat ook konden Tong uitsteken

Toke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:01

Tuurlijk kunnen ze ook springen!! Ken wel meerdere Ferro's die dat doen hoor Ja
Onze 6 jarige heeft misschien niet HET vermogen, maar wel de mentaliteit om altijd aan de andere kant van de hindernis te geraken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:08

De mijne haalde op de keuring hogere cijfers voor vrij springen dan voor vrij bewegen Haha!

nathalie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:25

haha echt. Die van mij zou het ongetwijfeld goed kunnen, maar ze vertikt het. Heb er ooit 60cm mee gesprongen, maar nu wil ze het echt niet meer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 10:30

Ik had nog nooit geoefend met haar Bloos De keurmeester bleef de hindernis maar verhogen ik heb nog heel bezorgd aan hem gevraagd "Gaat dat wel goed?" "Tuurlijk" zei hij en het ging ook idd goed. Geen idee hoe hoog de lat uiteindelijk lag maar zeker wel richting 1.20m (schiens zelfs hoger) in vergelijk met de lengte van mannen die erbij stonden.
Springen met mij erop doet ze ook niet hoor, als de mogelijkheid er is gaat ze er liever omheen Knipoog

Pecco_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 15:22

Die van mij springt ook super!

Los springt hij met gemak over 1.60 heen..
Een mooie uitdaging om dat onder het zadel ook ooit te doen Knipoog

Als ik erop zit en ik zet de hindernis lager dan een meter dan draaft ie er mee overheen dan dat ie springt, het is gewoonweg geen uitdaging voor em dan haha

bendetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:35

Mijn eerste ferro kon beter springen dan dressuur lopen Lachen vandaar dat hij ook verkocht is als springpaard...

Mijn M1 debuut vond ik geslaagd, helaas net geen winstpunt, 178 punten in een nog wat rommelige niet bevestigde proef.... Is bij die jury voor mij heel hoog, want in het L2 reed ik net 176 punten bij elkaar, dus ben hier heel blij mee...
Over de 2de proef kan ik heel kort zijn, op een paar puntjes na, weer een fijne proef maar kreeg hier maar 164 punten... hier kan ik dus echt niet bij.... geef toe dat er fouten in zaten, maar zoveel minder dan de 1ste proef was het nou ook niet....

Nu thuis even door trainen en weet nu waar we extra aandacht aan moeten besteden, dus zie het positief... Heb tenminste fijn gereden en de 178 punten is een mooi begin...

Vind het meestal ook wel leuk om te horen dat mensen je paard herkennen....

bendetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:42

met uranus hoef ik trouwens ook niet te springen hoor, dan breekt hij volgens mij een ooit een paar benen.. hij vind er gewoon niks aan..... nou dan niet, ik als dressuurruiter vind het helemaal niet zo erg Tong uitsteken

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:14

Heb een Ferro x Kaiserstern. Heb hem net dus kan er nog niet veel over zeggen, behalve dat hij bloedmooi is en tot nu toe super lief en makkelijk.

Linda86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:37

Futurefox schreef:
Heb een Ferro x Kaiserstern. Heb hem net dus kan er nog niet veel over zeggen, behalve dat hij bloedmooi is en tot nu toe super lief en makkelijk.

Heb je foto's? Haha!

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:06

Die ga ik binnenkort maken...moet natuurlijk net weer heeeel veel werken nu, potver.

Love_boyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:10

Special-D is er ook een van Ferro toch? Dat dacht ik tenminste, Special-D is het paard van de manege waar ik vroeg reed , heel gaaf beestje !

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:13

Ik heb een kleinzoon, als ik dat zo goed uitspreek.

Zijn afstamming:

Vader: Metall
Vaders vader: Ferro
Moeder: Manou
Moeders vader: Havidoff

Foto:

Afbeelding

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:24

ik heb ook een kleinzoon van ferro!!!
zijn vader is Negro en die zijn vader Ferro geloof ik!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:41

zoo!! er is weer leven int topic!! Haha!

Linda86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 14:56

Leuk beestje LadyElmira!
Rijd je ook wedstrijden met hem?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:29

Linda86 schreef:
Leuk beestje LadyElmira!
Rijd je ook wedstrijden met hem?

Nee. Hij staat nu 24/7 op de wei en we hebben hier geen bak. Omdat hij dat niet gewend was auto's enzo ben ik nu bezig met wandelen, verkeersmak maken. Vanaf september gaat hij naar een andere wei met paarden voor de winter en daar hebben ze een bak. Wil hem dan inderdaad gaan rijden in de sport, ben er alleen nog niet uit of dat dressuur of springen wordt. Zie hier af en toe wat paarden over een balkje heen zwieren..zelfs mijn vader zat met open ogen haha.

sjoukje_p

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:54

Ik heb een kleindochter van ferro (een metall). Foto's staan op mijn profiel! Hele fijne merrie. Het mooie kleurtje van opa meegekregen!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 19:32

sjoukje_p schreef:
Ik heb een kleindochter van ferro (een metall). Foto's staan op mijn profiel! Hele fijne merrie. Het mooie kleurtje van opa meegekregen!

Leuk die van mij is ook van metall, bij jou rijfoto's in je profiel lijkt hij er echt op!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:36

Wat een leuke paarden allemaal! Haha!
Chique paard Sjoukje_p!!

Even een nieuwe foto van m'n ferro om het topic op te frissen! Haha!

Afbeelding

Linda86: hoe gaat het met jou paard?? Lang geleden dat we het over onze paarden gehad hebben!!

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:32

Ik heb sinds vandaag een kleindochter van Ferro. Haha!
Ze is nog maar twee maanden en is een Gribaldi x Ferro.
Foto's volgen nog.

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 11:18

Ik rijd een kleindochter van Ferro. Vader Negro.
Druk, Schrikt snel, Je krijgt het allemaal niet cadeau en ze moet je ook wel echt kennen voordat ze voor je wilt werken.
Maar nu ze voor me wilt werken, doet ze het super!

Foto's Profiel