Wie heeft er een afstammeling van Negro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Askim

Re: Wie heeft er een afstammeling van Negro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 08:24

Timbers schreef:
Klinkt top Lisa Haha!

Ik had vandaag een kl*te dag....het begon goed. Lekker met de trailer gespeeld met Timber en daarna gewoon samen een beetje gespeeld (we waren allebei niet zo gemotiveerd Bloos )....daarna met de mams van Timber aan de lange lijnen gewerkt ging top. Zet ik haar terug in de paddock, is ze ineens stokkreupel Huilen gewoon op 3 benen kreupel. Nou is ze al bijna 21 dus dan ga je je wel zorgen maken.

Heb de DA nog niet meteen gebeld en ben net even teruggegaan...wat het nou geweest is maar ze loopt weer Ach gut gelukkig maar want ik ben nog veel te gek op mijn ouwe meissie en Timber is ook nog heel gek op d'r mams!

In eens stokkreupel is meestal een hoefzweer.
sterkte Ach gut

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:56

Veloz schreef:
Hebben al die Negro's zo'n dunne vacht? Mijn mannetje hoef ik ook al niet te scheren, die heeft zowat een zomervacht in de winter Bloos Haha! . Van het weekend heb ik waarschijnlijk een fotoshoot met iemand van stal... Ik zal de foto's dan plaatsen.

Ja, mijne heeft ook nooit een echte wintervacht gehad, ondanks dat ze maar 1 heel dun deken ophad, en die pas in november heeft opgekregen. Haha!

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 10:44

Mijn Negro's mamma is weer min of meer de oude....d'r kogel is wat dik dus ik denk dat ze zich verdraaid heeft gisteren. Het was na het plassen dat ze zo bleef staan dus wellicht heeft ze een rare beweging gemaakt ofzo....Heb d'r net ook gewoon met het koppel in de paddock gedaan.
Binnen staan is voor haar een straf en zeker met dit lekkere weer.

Maar vanmorgen stonden ze weer zaaaaalig met z'n tweetjes te kriebelen en uit een bak te eten. Timber is nog zo gek op d'r mamma Haha! Gewoon leuk om die twee samen te zien! Dus hopelijk mogen Timber en ik nog lang genieten van het ouwetje.

En ze joeg de anderen weer als vanouds weg bij de voerbakken dus ik denk dat het wel goed komt met mijn ouwe meissie Knipoog

Aan mij werd laatst trouwens ook al gevraag of ik Timber geschoren had......nope en ze heeft niet eens onder een hele dikke deken gelopen en staat in de winter overdag ook buiten in weer en wind Clown Zal dus wel een familietrek zijn....blote bassies Haha!

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:38

@Timbers: Goed dat het weer wat beter gaat met Ester! Haha!

Vandaag voor de 2e keer ff zonder zadel gereden (wat hij helemaal niet leuk vond afgelopen keer) Maar wat bleek nou; Hij heeft last van mij met me zitbeenknobbels... Bloos (ben namelijk niet zo dik.. Bloos ) Dus vandaag maar een dekje erop gelegd en ja hoor er was niets meer aan de hand... Heerlijk ontspannen gereden. Als meneer het dressuren (wedstrijden) straks helemaal niets vind, dan weet ik wel wat ik ga doen Knipoog hahaha.. Haha!

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 18:27

Volgens mij klopt dat wel van die vacht Tong uitsteken
wiana heeft pas ergens aan het einde van de winter een deken op gekregen en daarna niets, en ze heeft helemaal geen wintervacht.
mensen van de ruiterclub denken ook nog steeds dat ze geschoren is Tong uitsteken

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:08

Liefde is......de band tussen moeder en dochter
Afbeelding

En ook samen gekke bekken trekken Clown
Afbeelding

Ben zo blij met mijn nieuwe camera dat ik 'm elke dag mee naar stal sleep Bloos heb al heel wat fotootjes gemaakt, maar deze momenten wil ik ook niet missen eigenlijk Knipoog

D'r stond in de folder van Van Olst een kleinzoon van Negro.....mén zonder de afstamming gezien te hebben ging ik er al vanuit dat er in ieder geval Negro in zat.....lekker bekkie had dat ding Cool

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:44

echt leuke foto's Tong uitsteken <3

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:16

Vandaag in het mooie zonnetje Haha! foto's van mijn topper gemaakt. Zie onderstaande link. Laten jullie even een berichtje achter Knipoog Zou ik erg leuk vinden... Ik vind ze erg goed gelukt (al zeg ik het zelf). Duidelijk een echte Negro... Knipoog

viewtopic.php?f=53&t=749936

Gr Iris

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:09

Gave foto's Veloz en Timbers!
Hoe gaat het nu met de moeder van timber?

Zifje loopt helaas niet helemaal lekker dus ik kan er even niets mee Verdrietig
Heb wel poseer foto's gemaakt, ze staan hier:
viewtopic.php?f=53&t=749604

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 09:25

Veloz schreef:
@Timbers: Goed dat het weer wat beter gaat met Ester! Haha!

Vandaag voor de 2e keer ff zonder zadel gereden (wat hij helemaal niet leuk vond afgelopen keer) Maar wat bleek nou; Hij heeft last van mij met me zitbeenknobbels... Bloos (ben namelijk niet zo dik.. Bloos ) Dus vandaag maar een dekje erop gelegd en ja hoor er was niets meer aan de hand... Heerlijk ontspannen gereden. Als meneer het dressuren (wedstrijden) straks helemaal niets vind, dan weet ik wel wat ik ga doen Knipoog hahaha.. Haha!

Afgod
Clown
Toevallig vroeg mijn vriend gisteren nog waarom ik niet eens zonder zadel op die van mij ging zitten maar dat durf ik echt niet hoor Nagelbijten / Gniffelen

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 07:49

hoihoi.. ben ik ok weer
zouden jullie eens wilen reageren in mijn 2nieuwe topics van wiana ^^
ze staat er erg mooi op vind ik Haha! de foto's zijn ook heel mooi geworden alleen jammer dat de kwaliteit door het uploaden zo achteruit is gegaan

deze
viewtopic.php?f=53&t=750548

en deze
viewtopic.php?f=53&t=750554

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 08:29

Wie van jullie gaan er aankomend weekend naar van Olst om de papa te bewonderen?

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 08:30

ik niet.. denk ik
heb je er meer info over (A) ?

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:05

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 10:38

Veloz schreef:
Wie van jullie gaan er aankomend weekend naar van Olst om de papa te bewonderen?

Nee jammer genoeg niet maar ik ben vorige jaar al een keer wezen kijken. Knipoog

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:11

De DA is geweest voor Zifje vandaag, ze zwaaide zo raar met haar achterbeen, nou moet ze anders bekapt worden, het kwam omdat ze wat koehakkig stond, en dat ging door tot in haar heup.
Maar ze mocht gewoon al wel lekker aan het werk Haha!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 18:20

even gekwoot uit een ander topic
Antoontje schreef:
heb net in de bak op zif gezeten Haha! Haha!

morgen gaan we stappen Ja

Schijnheilig ben zo trots Haha!

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 18:32

Leuk Antoontje Haha!

Ikke = ook blij want morgen morgen de paardjes voor het eerst weer de wei in OK dan!
Dat gaan ze erg leuk vinden Ja Nu staan ze overdag in de paddock, maar er gaat uiteraard niks boven vers gras.....

Foto toestel mee en genieten morgen Cool

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 19:12

Antoontje schreef:
Gave foto's Veloz en Timbers!
Hoe gaat het nu met de moeder van timber?

Het is niet meer teruggekomen gelukkig dus het gaat goed Haha!

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 06:59

@ Timbers; mooi dat het weer goed gaat met Ester Haha! Wat lekker dat de paarden bij jullie zo vroeg al het land op kunnen (denk je om koliek Knipoog ) Bij ons duurt het nog wel een paar weken, want eerst gaan de koetjes eroverheen. Vind ik altijd wel een prettig idee, dan zijn de meest voedende stukken gras weg.

Nog een paar weekjes en dan ga ik met een vriendin op vakantie met de knollies! Haha! Ik heb er echt onwijs zin in, lekker relaxen (en uiteraard een goede galop) over de veluwe... Ben erg benieuwd hoe me mannetje dit gaat doen, aangezien het ook voor hem de eerste keer is op vakantie Knipoog

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 08:14

Gaat goedkomen hoor! Ons land wordt niet heel erg zwaar bemest omdat het echt paardenland is Haha! de boer hoeft niet erg veel gras te hebben voor koetjes die melk moeten produceren dus geen kunstmest e.d. alleen 1x per jaar eind van het seizoen de ruige mest.
Er staat daarom ook nog niet heel erg veel op Knipoog

Lekkerrrrrr hoor......hopelijk staan ze vanaf eind april dag en nacht....scheelt een hoop werk én die van mij vinden dat veeeeeeel lekkerder Ja

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:26

Het land in ging super Haha! Wilde graag actie pica's maken, maar er is zeggen en schrijven een sprint getrokken, toen gingen de koppen naar beneden en was er graas actie Knipoog.

Ze vonden het weer ouderwets geweldig!!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:51

Ik heb vandaag voor het eerst gestapt op Zif, ben echt zo trots op dr Haha!
Het eerste rondje was nog wat raar voor haar, ze spande haar rug iets, maar daarna was dat ook over, en was ze lekker ontspannen Haha!

Afbeelding

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:08

Netjes Rilla! Zifje pakt het goed op zo te zien Haha!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 21:08

gaaf zeg!!
en natuurlijk mooi in set Tong uitsteken