wat komen er een mooie foto's voorbij ... wat zijn ze toch mooi onze uppies
vandaag wordt mijn boef bekapt helaas lukt dit niet op een normale manier dus wordt hij verdoofd ik vind het niet de manier maar het is niet anders hij laat het bekappen echt niet toe nu twee maal geprobeerd samen met de hoefsmid maar geen resultaat , als je de voorbenen op tilt probeert hij je met zijn achterbenen te raken .. ik baal er zo van ! Als ik het voeten geven met hem oefen gaat het redelijk maar ook mij probeert hij te slaan en hij trekt zijn benen heel snel terug .... hopelijk lukt het bekappen want het is echt nodig !
Wel moet ik zeggen dat hij wat rustiger in de omgang word dus er is hoop

Zondagochtend heb ik hem zelfs in mijn uppie naar de bak gebracht en hem losgegooid
Ik ben enorm aan het twijfelen ik ben ik contact gekomen met iemand die mijn upperclass wil ruilen voor zijn upperclass ... het is een merrie van ook drie jaar oud een heel suk rustiger in de omgang maar lang niet zo mooi als die van mij en een heel stuk minder uitstraling , van de week ga ik er weer naar toe en ga ik haar bewegingen eens bestuderen

maar als ik heel diep in mijn hart kijk wil ik mijn kanjer niet kwijt en wil ik het niet zomaar opgeven ............ ik vind het zo moeilijk ? ?
De afstamming van de merrie houd mij ook een klein beetje tegen het is een upperclass X Jacardo , ik heb een beetje op het internet gezocht en het karakter van Jacardo en Elcaro is nou ook niet je van het , ik lees ervaringen van mensen die zeggen voor mij NOOIT meer een Jacardo dus ik weet het allemaal niet ... kan iemand mij tips geven en heeft iemand ervaring met een nakomeling van Jacardo ? ?
Nou weer een heel verhaal ... ik laat jullie vanmiddag weten of het bekappen is gelukt ]