Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RZDLover schreef:Bij de merrie's heeft in groep 1 springgericht Bromelia v.Sydney een 1ste premie gekregen en een 6de plaats
Citaat:Dit is mijn veulentje...helaas is er iets heel ernstigs gebeurd met haar. Ik vond haar 3 weken geleden dood in de sloot, ze had waarschijnlijk haar nek gebroken..zo erg![]()
ter nagedachtennis heb ik een foto besteld van de keuring, ik zal deze er binnenkort opzetten want ze was echt een plaatje..

pajidin schreef:RZDLover schreef:Bij de merrie's heeft in groep 1 springgericht Bromelia v.Sydney een 1ste premie gekregen en een 6de plaats
Dit is mijn veulentje...helaas is er iets heel ernstigs gebeurd met haar. Ik vond haar 3 weken geleden dood in de sloot, ze had waarschijnlijk haar nek gebroken..zo erg![]()
ter nagedachtennis heb ik een foto besteld van de keuring, ik zal deze er binnenkort opzetten want ze was echt een plaatje..

Nou maak je borst maar nat RZDlover......... Ik ben mijn foto's NU aan het bewerken: Goede formaat, andere personen wegknippen enzo, etc.

Downhill schreef:Nou......... Ze zijn gelanceerd hoor...........![]()
Verslag met info van Kim (vrouw van Marcel de Boer) zet ik er van de week wel op........ Ben al blij dat ik de foto's hebkunnen lanceren met een prehistorische PC.........
Alvast HIERONDER een voorproefje en de rest staat op www.dekasteeltoren.nl
Veel plezier........!

, super mooie foto's downhill!